Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Har suttit på uteverandan i solen och bläddrat i Macotekets senaste utskick...

Jag vill ha ALLTING

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maccis. Du byter mobil rätt ofta va? Jag bara undrar :blink:

Vilken mobil har bäst kamera?

 

Idag ska jag lyfta skrot... Spela lite synt oxå kanske!

Jo jag har väl haft ett par mobiler ska väl erkännas, Sharp GX30 har bästa kameran nu är den uppe i 1MP också.

Jag jobbar på en tidning som sysadmin (med mac) och jag säljer telefoner på The Phonehouse kan man ha de bättre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya mobiler är så sega. Menyer som märkbart laddas. Displayer som inte uppdateras snabbare än ögat kan uppfatta.

Jag har min 3310 kvar. Jag kommer att gråta den dag den inte längre fungerar.

Jag ringer nästan aldrig. Jag har absolut inget behov av en kamera i telefonen!

 

Nokias 3310 är förmodligen den ultimata sms-mobilen.

Jag kan blixtsnabbt skriva sms på den. På morsans Ericsson är det vansinnigt segt.

Ericsson-telefonen har dessutom nåt så urbota dumt som en BLÅ skärm med svart text!!!

Hallå? Kontrast? Har ni på Ericsson hört talas om det? Eller användarvänlighet i största allmänhet...

3310:ans display har en gulgrön färg med svart (iaf mörk) text. Gissningsvis har man medvetet valt en färg som ligger närmast ögats maximala känslighet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag älskade min 3310 .. det var en praktisk och funktionell telefon... den landade i mälaren med ett plask tyvärr.

 

Jag vill ha en telefon med Bluetooth nu.. tycker det verkar användbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en 3210 innan och den var väldigt bra tyckte jag, men den blev stulen!!!

 

Nu har jag en sunkig Siemens...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maccis. Du byter mobil rätt ofta va? Jag bara undrar :blink:

Vilken mobil har bäst kamera?

 

Idag ska jag lyfta skrot... Spela lite synt oxå kanske!

Jo jag har väl haft ett par mobiler ska väl erkännas, Sharp GX30 har bästa kameran nu är den uppe i 1MP också.

Jag jobbar på en tidning som sysadmin (med mac) och jag säljer telefoner på The Phonehouse kan man ha de bättre ;)

Okay!

 

Kul att du jobbar med dina drömjob! Eller är det det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag sovit. Skrattade så mycket igårkväll att jag hade svårt att somna (tack Axelman! skönt att det gick bra hos doktorn också). Inte nog med att Axelman fick mig i hysteriska skrattkramper, maken började också tramsa, så jag hade trams från två håll. När man är trött blir man sådär extra skrattig också, går inte att sluta! (w00t)

 

Men jag har varit lite effektiv i alla fall, gjort slutkorrektur på boken jag håller på med och laddat upp filerna till förlaget som sedan vidarebefodrar dem till tryckeriet. Ska bli spännande att se hur det ser ut då de inte gör provtryck innan (surt!).

 

Snart börjar bröllopet på Big Brother, det måste man ju se. Kan inte låta bli att se BB, även fast det är så dåligt. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maccis. Du byter mobil rätt ofta va? Jag bara undrar :blink:

Vilken mobil har bäst kamera?

 

Idag ska jag lyfta skrot... Spela lite synt oxå kanske!

Jo jag har väl haft ett par mobiler ska väl erkännas, Sharp GX30 har bästa kameran nu är den uppe i 1MP också.

Jag jobbar på en tidning som sysadmin (med mac) och jag säljer telefoner på The Phonehouse kan man ha de bättre ;)

Okay!

 

Kul att du jobbar med dina drömjob! Eller är det det?

Drömjobbet är väl o ratta en F1 kärra ;) Men detta får duga tillsv :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SOV GOTT!!! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

trefjarr_large.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman, är det dina kontroller?

 

Den där i mitten, är det den där multi hi-tech starmodular nuklear active remotekontroller vi snackade om igår? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och batterierna har rullat i väg något hejdlöst!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dag såg jag Pirates of the Caribbean.

Det var en himla bra film.

Redigerad av vendela
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman, är det dina kontroller?

 

Den där i mitten, är det den där multi hi-tech starmodular nuklear active remotekontroller vi snackade om igår? :lol:

De där tre går till min japanska supertoalett med underspolning och massage......... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag ska jag lösa in mitt sista starta-egetbidrag, köpa DV-band, handla lite mat. Sen gå och jobba i studion. *jjjääääsp* God morgon världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag betalat räkningarna. Usch vad tråkigt det är när man ser att pengarna försvinner från kontot.... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag ska jag städa dojon 200m2 matta!!! Men vi är många som hjälps åt så då blir det inte så jobbigt!

 

Fundarar att gå på bio senare ikväll också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska fira min brors födelsedag ikväll.. ja nu snart faktiskt. Blir nog rätt lungt.. utöver det har jag sovit bort dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och skummar runt på forumet, ska se Kill Bill Vol 2 ikväll :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och bränner CD- och DVD-skivor. Dessa ska senare skickas ner till förlaget. BOKEN ÄR KLAR!!!! :lol:

 

Så trots att det snöar stora flingor (som vantar) så är humöret soligt och glatt. JIPPIE! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och skummar runt på forumet, ska se Kill Bill Vol 2 ikväll :)

Du får gärna säga om den var bra sen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
BOKEN ÄR KLAR!!!! 

 

Har du skrivit eller översatt?

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll har jag varit ute på vår väg, tillsammans med de flesta husägarna och haft städning av diken och röjt sly mm.

Grillat korv och druckit öl. Lång arbetsdag idag :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag simmat 46x25 meter. Gick på 35 minuter.

Konstigt mått på bassängen... och vilken tid det tog..... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...