Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Alfa-cyber-pet verkar ju inte vara bet....... (w00t)  (w00t)  (w00t)

*zap* (w00t)

 

är ju lite vänstervriden, så jag är väl en rödbeta :lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alfa-cyber-pet verkar ju inte vara bet....... (w00t)  (w00t)  (w00t)

*zap* (w00t)

 

är ju lite vänstervriden, så jag är väl en rödbeta :lol::lol::lol:

:blink: *zap*.... vaddå? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En del gamlingar (som jag) har en låda där det står Alfapet på. :lol:

 

Har faktiskt två lådor, en på svenska och en på engelska, då det skiljer i antalet bokstäver. Scrabble/Alfapet är en utmaning oavsett språk.

Jag upptäckte Scrabble på engelska för tjugo år sedan och kan inte ens föreställa mig att försöka mig på att spela på svenska. Det finns ju inga oo och yu och ae då! :P

 

(gamling... lägg av, i så fall är jag på rymmen från långvården! :angel: )

Redigerad av micke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(gamling... lägg av, i så fall är jag på rymmen från långvården!  :angel: )

SÅG NÄR DU SMET!!!! HAHA! NU FÅR JAG DIN EFTERRÄTT!!! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:blink:  *zap*.... vaddå? :blink:

Försökte byta kanal... dumma fjärrisen funkar ju inte! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:blink:  *zap*.... vaddå? :blink:

Försökte byta kanal... dumma fjärrisen funkar ju inte! (w00t)

Prova att snurra batterierna eller att slänga den i golvet eller lägg din man på den!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHA!! JAG TROR DET ÄR DAGS ATT SOVA!! NU FLIMMRAR DET FÖR MIG!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dag har jag inte gjort något speciellt. Jag har suttit framför tv och tittat på Hipp Hipp. (samlingboxen) Den var kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F´låt kära vänner... jag vet inte vad som for i mig..... (w00t) ... jag borde VERKLIGEN gå och sova nu... ska till tant doktorn i mörrn för vidare bedömning i min långtidssjukskrivning.... har gått hemma sedan feb -03 och blir nog hemma till hösten... Fö har jag inget jobb längre då jag blev sparkad före jul.....

 

Råkade ut för en trist historia för en vecka sedan som stressade mig så mycket att det satte sig på hörseln på vänster öra..HELMYSKO!? :blink: Det liksom drar och morslar och jag hör plötsligt sämre efter det som hände samtidigt som jag hör pulsslagen... booch....booch... VÄLDIGT irriterande när jag ska sova. ( Hoppas någon tycker synd om mej nu....buhuhuhu..... ;) ...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F´låt kära vänner... jag vet inte vad som for i mig..... (w00t) ... jag borde VERKLIGEN gå och sova nu... ska till tant doktorn i mörrn för vidare bedömning i min långtidssjukskrivning.... har gått hemma sedan feb -03 och blir nog hemma till hösten... Fö har jag inget jobb längre då jag blev sparkad före jul.....

 

Råkade ut för en trist historia för en vecka sedan som stressade mig så mycket att det satte sig på hörseln på vänster öra..HELMYSKO!? :blink:  Det liksom drar och morslar och jag hör plötsligt sämre efter det som hände samtidigt som jag hör pulsslagen... booch....booch... VÄLDIGT irriterande när jag ska sova. ( Hoppas någon tycker synd om mej nu....buhuhuhu..... ;) ...)

Jag hoppas att det går bra hos doktorn i morgon.

 

Ha det bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman, jag lider med dig. Är ju själv långtidssjukskriven. Hoppas det går bra hos tant doktorn!!!! (hörseln kan inte varat orsakat av de konstiga ljud som kommer från duschkabinen?).

 

Sov gott och tack för MÅNGA skratt idag! :lol::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon är jättebra!! Jag går till en privatläkarmottagning som hon och hennes man driver i Falun. Hon gick in i väggen på vårdcentralen där hon jobbade först och när hon kom igen så valde hon att välja sin egen takt. I och med att hon själv har gått i väggen så förstår hon problematiken vilket ingen gör som inte har väggat.... själv väggade jag halvhårt och klarade mig från det totala sammanbrottet men det har varit jobbiga månader ändå. Det tog ett halvår innan jag klarade av att ens svara i telefon.... Innan var telefonen mitt viktigaste redskap....

 

Jajaja... :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman, jag lider med dig. Är ju själv långtidssjukskriven. Hoppas det går bra hos tant doktorn!!!! (hörseln kan inte varat orsakat av de konstiga ljud som kommer från duschkabinen?).

 

Sov gott och tack för MÅNGA skratt idag!  :lol:  :wub:

Nä för hon slet sig å stoppade i FJÄRRKONTROLLEN I öraT!! (w00t) (w00t) (w00t) hahahahhhaa....jag döööööör..... jag måste verkligen gå och lägga mig nuuuu!!! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och väntar på att gå till doktorn........................ :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag varit ute och planterat rosor, jobbigt, man måste gräva djupt, halv meter, och byta ut jorden mot

lerblandad jord.

Svettigt, varmt ute, Härligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jah........ då har man varit hon tant doktorn..... sjukskrivning tre månader till.... men nu var det dags att prova gränserna! Jag har frisknat till!! Inte mycket men lite! (w00t) (w00t) (w00t) Jag fick i hemläxa att försöka göra saker för att se hur mycket jag klarar innan stressen återvänder. Känns bra tycker jag!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jah........ då har man varit hon tant doktorn..... sjukskrivning tre månader till.... men nu var det dags att prova gränserna! Jag har frisknat till!! Inte mycket men lite! (w00t)  (w00t)  (w00t)  Jag fick i hemläxa att försöka göra saker för att se hur mycket jag klarar innan stressen återvänder. Känns bra tycker jag!! (w00t)

Vad bra att det gick bra.

 

Ha det bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klippt gräset för andra gången i år :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klippt gräset för andra gången i år  :rolleyes:

Ett normalt år klipper vi två gånger.... växer det nåt fruktansvärt klipper vi tre gånger...

Mossa, groblad och kvickrot är bra för själen och miljön och mjukt att gå på!!! (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte mig en mobil idag ;) T630n tog jag ut ska hem o peta lite på den ikväll :)

När jag blev sjukskriven höll jag på att "peta" ut min mobil i Runn.... men chefen tog över den för alla viktiga larm gick till den.... annars hade den dansat med fiskar nu!! (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte mig en mobil idag ;) T630n tog jag ut ska hem o peta lite på den ikväll :)

När jag blev sjukskriven höll jag på att "peta" ut min mobil i Runn.... men chefen tog över den för alla viktiga larm gick till den.... annars hade den dansat med fiskar nu!! (w00t) (w00t) (w00t)

Tja du slipper ju alla larm nu ialla fall ;) Och kan leva ett lugnt liv :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
Tja du slipper ju alla larm nu ialla fall ;) Och kan leva ett lugnt liv :D

Jo... men det blir nästan FÖR lugnt... tur man har en FJÄRRKONTROLL Äh... jag skulle ju lägga av med de där dumheterna...jajaja... :angel:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maccis. Du byter mobil rätt ofta va? Jag bara undrar :blink:

Vilken mobil har bäst kamera?

 

Idag ska jag lyfta skrot... Spela lite synt oxå kanske!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...