Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Du behöver en kontroll inbyggd i en stötdämpare!!! :lol:

Tror du har en idé till ett patent där... kan se reklamen framför mig!

 

"Somnar din make ofta i soffan och tappar fjärrkontrollen?"

"Är du less på att fjärrkontrollen ramlar i golvet och går sönder?"

 

Köp då Bouncing Remote - den studsande fjärrkontrollen som studsar tillbaka i din hand, utan att gå sönder! :lol:

Frun står bakom mig och skriker att hon VILL HA EN NUUUUUUU!!! Helst ska den studsa upp tillbaks i huvudet och väcka mig..... (w00t) (w00t) (w00t)

Fjärrkontroll med studs... WOW.

Studs, stötdämpare, elchockar, visselkommando, ljusidentifierande, multifunktioner...osv listan blir lång!

 

"Du måste vara över arton för att använda denna kontroll"... he he

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller kanske någon liten elchock? HMmm... vad säger din fru om det, Axelman?  :lol:  :lol:  :lol:

-Jaa, det lät bra... säger frun! Själv undrar jag om man kan köpa batterier som man kan vissla på........ (w00t) (w00t) (w00t) Vi har ju ett annat problem som jag har berättat om........ :angel:

Jag gillar din fru skarpt, Axelman! :lol:

 

Du kanske får linda ett snöre runt batterierna så de inte rullar iväg så långt. Bara dra i snöret så kommer de tillbaka. Eller ett gummiband?

De sista inläggen har jag skrivit under hot......... nu är hon på dass....... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De sista inläggen har jag skrivit under hot......... nu är hon på dass....... (w00t)  (w00t)  (w00t)

Bara o sätta en stol framför dörren så får hon sova i badkaret inatt :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De sista inläggen har jag skrivit under hot......... nu är hon på dass....... (w00t)  (w00t)  (w00t)

Och hon kommer inte att läsa det där sista inlägget om att du skrev under hot då? (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kanske somnar för att han vill ha det tyst kring sig? (w00t)  (w00t)  (w00t)

Jag förstår inte dig, Fjellis. Om du inte syftade på hennes man så fattar då inte jag....

DU PET ALLT HANDLAR INTE OM JUST DIG I MINA INLÄGG - FATTA DET.

Att du sen blir aggresiv utan egentlig anledning ( utom dessa som vi andra kan ana..) är inte snyggt. Vart är du påväg i debatten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De sista inläggen har jag skrivit under hot......... nu är hon på dass....... (w00t)  (w00t)  (w00t)

Bara o sätta en stol framför dörren så får hon sova i badkaret inatt :devil:

Inget badkar. Hon får stå i duchkabinen.... extra small.... ;) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De sista inläggen har jag skrivit under hot......... nu är hon på dass....... (w00t)  (w00t)  (w00t)

Bara o sätta en stol framför dörren så får hon sova i badkaret inatt :devil:

Inget badkar. Hon får stå i duchkabinen.... extra small.... ;) (w00t) (w00t)

Silvertejp runt duschdraperiet bara så kommer hon inte åt dig från sin kokong ;) hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Du måste vara över arton för att använda denna kontroll"... he he

Förmodligen får man skriva på ett papper där man lovar att inte exportera denna högteknologiska pryl till vissa utvalda länder.... kan komma att klassas som militär utrustning. (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du lås på duschkabinen eller??? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...vet inte om ni alla sett de papper barnen måste läsa o förstå som vi föräldrar måste signera - för att de skall få tillgång till sin mail och Internet inom skolan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Du måste vara över arton för att använda denna kontroll"... he he

Förmodligen får man skriva på ett papper där man lovar att inte exportera denna högteknologiska pryl till vissa utvalda länder.... kan komma att klassas som militär utrustning. (w00t) (w00t) (w00t)

License to fjärr... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kanske får köpa TV med integrerad fjärr i soffan... Philips 3-sits fjärr....bäddbar...... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur var det förr i tiden, när de första fjärrkontrollerna kom? Var inte de mer stadiga och mer mekaniska? Kanske var det bättre förr ändå. Eller så får de helt enkelt införa en icke-trådlös fjärrkontroll... typ en jättelång sladd som alla snubblar över? :angel:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur var det förr i tiden, när de första fjärrkontrollerna kom? Var inte de mer stadiga och mer mekaniska? Kanske var det bättre förr ändå. Eller så får de helt enkelt införa en icke-trådlös fjärrkontroll... typ en jättelång sladd som alla snubblar över?  :angel:

Röststyrd så klart, skulle jag skriva, men då kom jag ju på att det inte var så smart med tanke på dig Pet........ :blush: De forskar ju som bäst på att montera sensorer i hjärnan på förlamade för att kunna styra datorer med tanken... det är ju tanken som räknas; det vet ju alla....

 

Kanske nästa utveckling blir iGlass.... brillor som läser av ögats rörelser och styr funktioner på det viset. Jag har hört att de modernaste jaktpiloterna låser mål med ögats hjälp....

 

ELLER SÅ KASTAR VI UT SKITEN OCH ÅKER Å HÄLSAR PÅ VARANDRA!!!! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ELLER SÅ KASTAR VI UT SKITEN OCH ÅKER Å HÄLSAR PÅ VARANDRA!!!! (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)

Det var bästa förslaget hittills! :blush:

 

Faktum är att många gånger står ju tv:n på fast man inte tittar på den. Rätt fånigt egentligen! Jag älskar sällskapsspel och kortspel, så jag spelar gärna kort eller lite alfapet (scrabble). Superkul! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag älskar sällskapsspel och kortspel, så jag spelar gärna kort eller lite alfapet (scrabble). Superkul!  :)

Alfa-cyber-pet...... (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar Scrabble och inte Alfapet hoppas jag!  ;)

En del gamlingar (som jag) har en låda där det står Alfapet på. :lol:

 

Har faktiskt två lådor, en på svenska och en på engelska, då det skiljer i antalet bokstäver. Scrabble/Alfapet är en utmaning oavsett språk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alfa-cyber-pet...... (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)

You bet! (är ju en alfahona (w00t) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alfa-cyber-pet...... (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)  (w00t)

You bet! (är ju en alfahona (w00t) )

Alfa-cyber-pet verkar ju inte vara bet....... (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...