Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Hej på er gott folk. Skön dag idag också som Alix säger. Har precis tagit mig en tur på EU-moppen och tagit mig en kebabtalrik. Mår nu som en kung med lite extra kaffe efteråt. Schlüüürrp!  coffee3.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, mikaellq säger:

Hej på er gott folk. Skön dag idag också som Alix säger. Har precis tagit mig en tur på EU-moppen och tagit mig en kebabtalrik. Mår nu som en kung med lite extra kaffe efteråt. Schlüüürrp!  coffee3.gif

Gött! Vet inte om det är sant, men det känns som att du äter kebab ganska ofta. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 minuter sedan, sevensleeper säger:

Gött! Vet inte om det är sant, men det känns som att du äter kebab ganska ofta. :D

Det står ju, talrik kebab... :D 

  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, Alix säger:

Det står ju, talrik kebab... :D 

Ah, du tänker att den pratar mycket, är rik på tal? :rolleyes:;) 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, sevensleeper säger:

Gött! Vet inte om det är sant, men det känns som att du äter kebab ganska ofta. :D

En eller ett par gånger i veckan kanske. Men bara när jag är själv. Jättegod mat som jag blir mätt på ett sätt så att jag knappt behöver äta mer resten av dagen. :) 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, sevensleeper säger:

Ah, du tänker att den pratar mycket, är rik på tal? :rolleyes:;) 

Talrik är en synonym till många. :nerd:

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, sevensleeper säger:

Snygg, men inget vanligt handtag? Hur hålls dörren stängd när den inte är låst? Och vad kostar den, priset förefaller ganska hemligt?

 

En dörrtyp som hade passat bra på huset längst in på Västra vägen, Hönö. Någon sorts kontorshus där väggarna är klädda med stenplattor, gissningsvis granit. Huset väcker känslor, men jag tycker inte att det är fult.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, mikaellq säger:

En eller ett par gånger i veckan kanske. Men bara när jag är själv. Jättegod mat som jag blir mätt på ett sätt så att jag knappt behöver äta mer resten av dagen. :) 

Gött! Jag äter nog kebab en gång i veckan... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Snygg, men inget vanligt handtag? Hur hålls dörren stängd när den inte är låst? Och vad kostar den, priset förefaller ganska hemligt?

 

En dörrtyp som hade passat bra på huset längst in på Västra vägen, Hönö. Någon sorts kontorshus där väggarna är klädda med stenplattor, gissningsvis granit. Huset väcker känslor, men jag tycker inte att det är fult.

Den kostar 38 300 kr. 

 

Det blir inte den utan en billigare variant, trädörr, svart. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, Alix säger:

Lika bra det, för tänk om någon skulle göra åverkan på skifferytan. Det blir inte billigt att fixa. :pinch:

Sant!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, Axelman säger:

Ska kolla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

58 minuter sedan, sevensleeper säger:

Den kostar 38 300 kr. 

 

Det blir inte den utan en billigare variant, trädörr, svart. :) 

Inte särskilt billigt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Inte särskilt billigt.

Nej. Inte om budgeten är 18-20'. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och spanar in TV-aparater. Inser att ska man ha en OLED så finns det ingen mindre än 55", inte vad jag kan se iallafall. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, sevensleeper säger:

Sitter och spanar in TV-aparater. Inser att ska man ha en OLED så finns det ingen mindre än 55", inte vad jag kan se iallafall. 

Det är nog rätt, de börjar där.

 

Om du ska ha en mindre TV, kolla på LG. De är väl de enda som har IPS-paneler om jag minns rätt.

Undvik Samsung, deras betraktningsvinkel är så dålig att de vägrar uppge dem i specifikationerna.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

51 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Tänk på att tåget till/från Arlanda är ganska dyrt.

Bon voyage!

Tack! Jag blir hämtad av brorsan. Han bor i närheten, inte ens två mil.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en härlig helg i Orsa sitter jag nu på jobbet i Sötelje och tittar ut genom fönstret. Disigt och 19 grader just nu.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Sandhamn1962 säger:

Efter en härlig helg i Orsa sitter jag nu på jobbet i Sötelje och tittar ut genom fönstret. Disigt och 19 grader just nu.....

Hur många grader var det i Orsa ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å här fick man värma på rester från helgen. Hemgjorda älgköttbullar med kantarellsås. Håhåjaja. Den som ändå fick lite falukorv...................

 

 

 

 

rofl.gif

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...