Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

11 minuter sedan, Axelman säger:

Äh... nu har man oroat sig i onödan. Det blev en undersökning och ingen lagning. De hade schabblat bort att jag skulle laga en tand............... :fane: Å andra sidan var det fyra år sedan jag var där sist så det behövdes i och för sig. Ny tid om en månad.

Har du frisktandvårdsförsäkring? Det har jag. Då slipper man ekonomiska överraskningar och man får regelbunden kontroll. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
33 minuter sedan, Alix säger:

Har du frisktandvårdsförsäkring? Det har jag. Då slipper man ekonomiska överraskningar och man får regelbunden kontroll. 

Nej. Det får jag kolla upp. Men jag är fast kund hos FTV sedan årtionden. Men de har häcken full.

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Axelman säger:

Tack! Kollade på premierna och får ta upp diskussionen med dem.

Tips: Om du inte redan gör det, börja fluorskölja och använd tandtråd, så kan du säga att du gör det när de frågar, och då får du ned månadspremien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Å jag har till å med en fågel som hjälper till!! :P

Skärmavbild 2018-10-05 kl. 11.48.07.png

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sandhamn1962
13 timmar sedan, ronny säger:

Åker du till din mOrsa i morgon ?

Nej, men Torsdag nästa vecka.........

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som vet vad 10CC är så kommer det en dokumentär på SVT2 nu kl 19.00 :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24 minuter sedan, BjornS säger:

För er som vet vad 10CC är så kommer det en dokumentär på SVT2 nu kl 19.00 :galetglad:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ätit, tränat, druckit kaffe i nämnd ordning. :kaffe: Har kommit på att det går lättare om jag hänger under stången ett 10-talet sekunder. Idag knakade det till ganska rejält i vänster axel som antyder åtminstone om att axeln drogs tillrätta. Inte helt behagligt men inte smärtsamt heller.
Är inte i form idag, kanske på grund av gårdagens långa färd på EU-moppen i kylan.

Sociala medier-appar som Facebook och Twitter uppdateras tämligen ofta, just nu också, men jag har inte speciellt mycket emot det när speciellt Facebook-appen blir alltmer energisnål. Men jag har fortfarande bakgrundsuppdatering avstängd för appen som gott kan klara sig utan det.

fbtwitter.png

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, BjornS säger:

För er som vet vad 10CC är så kommer det en dokumentär på SVT2 nu kl 19.00 :galetglad:

Mina tonårshjältar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Minibike.JPG

 

10CC?

 
10cc är ett brittiskt rockband bildat 1972 i Manchester. Man fick en lång rad hitlåtar i mitten av 1970-talet och gav senast ut ett album under det namnet 1995.
 
 
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, ronny säger:
 
10cc är ett brittiskt rockband bildat 1972 i Manchester. Man fick en lång rad hitlåtar i mitten av 1970-talet och gav senast ut ett album under det namnet 1995.
 
 

Hrml. 10 CC är BARA Graham Gouldman, Eric Stewart, Kevin Godley, Lol Creme. Resten är utfyllnad pga interna konflikter och delningen som kom 1976. :nerd:

...

Eftersom jag är romantiker slänger jag in kanske den bästa "lovesongen" i modern tid. Backupvocals kom till genom ett antal studioveckor där man spelade in i en mängd spår alla toner av "aaaaaaaaaa" och "spelade" sedan med kanalerna i mixerbordet. Ett ohyggligt jobb som man fixar på fem minuter idag med en enkel dator och ett musikprogram. 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

19 minuter sedan, Axelman säger:

Hrml. 10 CC är BARA Graham Gouldman, Eric Stewart, Kevin Godley, Lol Creme. Resten är utfyllnad pga interna konflikter och delningen som kom 1976. :nerd:

...

Eftersom jag är romantiker slänger jag in kanske den bästa "lovesongen" i modern tid. Backupvocals kom till genom ett antal studioveckor där man spelade in i en mängd spår alla toner av "aaaaaaaaaa" och "spelade" sedan med kanalerna i mixerbordet. Ett ohyggligt jobb som man fixar på fem minuter idag med en enkel dator och ett musikprogram. 

 

 

LOL-kräm?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

 

LOL-kräm?

En av de duktiga och kreativa musikerna i tio kubik. :) 
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Kollar smarta lås till ytterdörren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, sevensleeper säger:

Kollar smarta lås till ytterdörren.

har du hittat något som du gillar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, sevensleeper säger:

Kollar smarta lås till ytterdörren.

En nyckelfråga!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
14 minuter sedan, Alix säger:

Som kan gå i baklås.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
23 minuter sedan, ronny säger:

har du hittat något som du gillar?

Än så länge har jag fastnat för Yale Doorman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, Alix säger:

Som kan gå i baklås.

3 minuter sedan, sevensleeper säger:

Än så länge har jag fastnat för Yale Doorman.

Det låter illavarslande... :unsure:;) 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...