Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Haft problem med internet nu i några dagar fixade det igår så nu funkar det som det ska :) har precis redovisat om Bloody Sunday, så sitter nu och lyssnar på de andra som redovisar. Tycker det gick bra! :)

 

Skönt med helg snart! Och internet! :D

det låter ju bra med att internet är igång

vad är Bloody Sunday för något som ni redovisade o en skräckfilm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... verkar som om det var en lyckträff. Har inte kommit upp dit igen på 5 mätningar men ligger stabilt över 30 mbit. Helt OK på bottenvåningen. Det gör att frun får full mottagning på wifin och iMacen får lättare också. Ska kolla vidare om det går att ha sängkammaren som 4G-central.....toodeloo.gif

Det är alltså där som g-punkten finns? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hälsningar från Lunds Stadsbibliotek

post-34005-075240100 1357907012_thumb.jpg

Sitter på "fiket" på stadsbiblioteket, ska fixa lite formateringar och småfix innan arbetet ska in till handledaren. Ska möta upp sambon vid 16-tiden vid centralstationen där hon ska hämta upp mig när hon slutat jobba.

 

Om jag dricker kaffe? Jajjemen, har en god kaka till det också... innocent.gif

 

Slurp :kaffe: aahhh..... rockapa.gif

vad har ni gjort med snön Mattem?

 

Jag kunde ju tagit en bild idag, men det fån 2 år sedan duger bra

det är samma vinterföre nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lustigt. Tog ner mitt 4G-modem till bottenvåningen och sängkammaren för att frun skulle få bättre mottagning på iPhonen nu när hon är hemma och sängliggande till en del. Trodde att jag skulle tappa halva farten men i stället så ökade hastigheten. Jag har haft 36 mbit som snabbast men första mätningen i sovrummet gav över 50 mbit!tappahakan.gif

men fruga 3.0 då ???? vad fick hon? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis monterat min simpla, hemmagjorda och relativt billiga pull- eller chinupsredskap.

Träna träna träna... :borstatanderna:

 

post-5952-018856900 1357919222_thumb.jpg

oj därifrån fr man svindel.... passande smiley :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter o mecklar med ett MooTools-script - ett sånt "scroll to top". Har inte riktigt fått det som jag vill... men snart så. :) Skall nog ta en liten matpaus strax.

 

:kaffe:

har vi märkt något om spam här idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart det här måste ni se

Life lessons from. Onslow

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltså där som g-punkten finns? ;)

 

JOhohohoho. phika.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men fruga 3.0 då ???? vad fick hon? :fundersam:

 

iPhone 5...bultandehjarta.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frugan kved mitt i natten av smärta så vi blev tvungna att ringa Sjuka Huset. Den ordinerade smärtlindringen räckte inte till så vi fick tillstånd att boosta den med lite annat. Det blev dåligt med sova i natt så ögonen känns svullna och huvudet mosigt....stjarnsmall.gif Fru är uppe och är pigg så gott det nu går som nyopererad. Hon tog sig upp till övervåningen i går kväll på kryckor så det är nog därför hon hade ont i natt. Det blir ingen trapp i dag.... Faktiskt så pushar läkarna henne att röra sig så mycket det går. Men man kanske ska tänka på belastningen också.crossfingers.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vem är det som sitter under bordet?

 

post-64246-093780700 1357921558_thumb.jpg

 

:D Säkert en optisk illusion, men det ser onekligen ut som någon sitter där, med glasögon (?).

Haha det ser ju ut som Yodas rundare kusin. :D

Haha... Ja. :lol:

 

Gjorde en ljusare variant, för det var lite svårt att se nu såg jag.

 

post-64246-087628800 1357940925_thumb.jpg

 

tycker man ser ett ansikte m glasögon och ett öra som sticker ut till vänster där.

 

Haha... jo, jag sitter vid höga fönsterbord, bakom mig satt det en man med glasögon och läste tidningen, så han kom tydligen också med på bilden. hihihi.gif

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra foto! :yeahbaby:

 

Tackar, jo, det blev ett bra foto, gillade "reflektionen" som gör att det sticker ut, samt att man själv kom med toodeloo.gif

 

Domkyrkan sticker också upp över hustaken och tydligen så satt Yoda bakom mig travolta.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God förmiddag på er nu är det vinterstudion

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart det här måste ni se

Life lessons from. Onslow

här varsågod och njut

 

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag såg det under menyn i yt

 

Vila i frid Onslow du har gett oss många skratt framför tv:n

Under menyn i Youtube?

Ja, Onslow var rolig. R.I.P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God förmiddag på er nu är det vinterstudion

 

Här är det stök och bök inför kvällen kalas. Sambons äldsta tös fyller 20 så det ska komma folk ikväll från hennes och flickvännens släkt på middag. Lägligt nog så har födelsedagsbarnet åkt hemifrån med alla sysslorna som ska göras... stjarnsmall.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... verkar som om det var en lyckträff. Har inte kommit upp dit igen på 5 mätningar men ligger stabilt över 30 mbit. Helt OK på bottenvåningen. Det gör att frun får full mottagning på wifin och iMacen får lättare också. Ska kolla vidare om det går att ha sängkammaren som 4G-central.....toodeloo.gif

 

 

Det är alltså där som g-punkten finns? ;)

 

Att sängkammare kan vara G-punktscentral visste man ju redan.. men det är ju en helt annan sak. :whistling:

 

 

JOhohohoho. phika.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det stök och bök inför kvällen kalas. Sambons äldsta tös fyller 20 så det ska komma folk ikväll från hennes och flickvännens släkt på middag. Lägligt nog så har födelsedagsbarnet åkt hemifrån med alla sysslorna som ska göras... stjarnsmall.gif

Är det hennes 20-års kris som görs sig påminnd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det stök och bök inför kvällen kalas. Sambons äldsta tös fyller 20 så det ska komma folk ikväll från hennes och flickvännens släkt på middag. Lägligt nog så har födelsedagsbarnet åkt hemifrån med alla sysslorna som ska göras... stjarnsmall.gif

snart dags för dig att ta paus inför förberedelserna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fläsklägg i ugnen som skall käkas med surkål.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...