Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Avslutar denna dag med MIB 2... Men In Black 2.... lagom hjärndöd film... men cool och justa effekter!! Lite popcorn till så blir det en höjdarkväll!!! (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag Fredag ska jag spela poker med pengar B) Vi kör med enkronor... Riktigt roligt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu säger frun att jag ska byta från vinterdäck till sommardäck på hennes CYKEL!! Nån annan som har såna övningar...?? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bytte från vinterfrisyr till sommarfrisyr...330:- kostade det....

Flexledig idag, nu ska jag ut och njuta i solen lite, sen blir det vårundersökning i mina bikupor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig varit i Luleå!

 

Är det en fin stad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag ska jag resa med bil till dt vackra Luleå. Ska stanna där över helgen.

Det är ju vinter däruppe ännu.

Här i Kungsbacka är det sommar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns fina delar med Luleå också.... ja det tom finns trevliga medmännsikor där:-DDD - precis som det finns i den Kungliga huvudtsaden med.-.. Södermalm tex:-))))

 

Fast jag föredrar Luleå på sommaren... men är mer i det supertrevliga Umeå... och Storuman.

 

Äntligen åter... en blåis, en proof.... handla tidningar (gissa var Micke:-D)... Kajsa Varg (Lammburgare, grön sparris (att gratinera) , ostarrrrrrr), blommor hos duktiga (och gulliga) Helen (Vita Bergens Blommor) bolaget (Knivsöder gick fortast).. men nu får jag allt jobba på ett tag till....

 

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Redigerad av fjellis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du ju hälsa på tant Pet....

Framme i Luleå nu. Ingen Pet i synhåll.

Jag är här!

 

Fast du ser mig säkert inte, det är så dimmigt! :lol:

 

(maila om du vill träffas)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju inte vara svårt att hitta dig Pet via gula sidorna.. :rolleyes:

 

Men ok jag arbetar med en mycket duktig copy som e freak... ”in cyber” - det skall mycket till innan HAN lyfter en vanlig lur..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju inte vara svårt att hitta dig Pet via gula sidorna..  :rolleyes:

 

Men ok jag arbetar med en mycket duktig copy som e freak... ”in cyber” - det skall mycket till innan HAN lyfter en vanlig lur..

Visst, det går nog att hitta mig via gula sidorna. Men jag är rösthandikappad så jag svarar inte i telefon. Det blir maken du får prata med eller en telefonsvarare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knacka på dörren och ha pennan i högsta hugg..... det var en på MacWorld som skrev ut ditt namn ang en resention här...

 

Jag skulle själv ägna mig åt annat i Luleå.... utan tvekan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knacka på dörren och ha pennan i högsta hugg..... det var en på MacWorld som skrev ut ditt namn ang en resention här...

 

Jag skulle själv ägna mig åt annat i Luleå.... utan tvekan...

Jag har portkod och titthål på dörren, så skulle jag titta ut och se någon som såg ut så här skulle jag inte öppna. ;)av-1803.gif

 

Men du kanske inte är lika rufsig i håret i verkligheten? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu skulle jag då aldrig ta mig till din gata...din uppgång... icke intressant alls för mig... finns mycket mer av intresse i Luleå med omnejd som får min dyrbara tid i anspråk...

 

...men se ut så ja allra minst.-...men möjligen tunnare här,.. säger det som vet... bild IRL på mig finns på annan tråd..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är ju ingen nyhet för någon att du inte är så förtjust i mig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej varför skulle jag vara det?

 

Jag är ingen rövslickare....

:blink: Nu vet jag inte hur det smakar, men jag har då inte provat på att slicka någon i röven. Låter inte kul.

 

Fast du kanske menade något annat??? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att du inte fattar.....

 

Du med flera i HMC gänget har klart gjort bort er inför mig med flera både här och på andra ställen - men man ser ju också att ni har färre o färre inlägg... beror säkert på hur ni regerar där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att du inte fattar.....

 

Du med flera i HMC gänget har klart gjort bort er inför mig med flera både här och på andra ställen - men man ser ju också att ni har färre o färre inlägg... beror säkert på hur ni  regerar där...

Vad har det med "rövslickeri" att göra?? Jag förstår faktiskt inte vad du menar. Sen är HMC ett helt annat forum än forum.macworld.se så jag förstår inte varför du håller på som du gör här. Kan du inte skilja på sak och person?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er andra kan jag berätta att dagens lammburghare, med ärtor, och vitlöksmos var en höjdare...

 

I morgon, snart kommer vi i bostadrättsförenigen att idka trädgårdsskötsel..... jag kommer att smita iväg för att titta på Hillersbergs utställning (Ni kommer ihåg han som stod och skrek köp Puss???) .. på Seriegalleriet.. en boktillställning på Gallerie Kontrast... köpa beg böcker...en kaffe vid Nyrorget.. och sedan gilla grön sparris... med parmesan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HMC är internets skamfläck enligt mig - den mest toppstyrda sajt som finnes in cyber - kan jag få tycka så???? eller är det förbjudet här att tycka om HMC in cyber???

 

Mest fem inlägg per dag fick jag plöttsligt som krav från styrelsen på HMC - Aciboa som ringer mig privat och ger mig order om vad jag skall skriva om... du Pet som frågar mig i samma ögonblick om jag kan vara fototlärare--- vet ni inte vad ni gör i ena eller andra änden???

 

När andra skriver mer än fem hur som... Pocha drog efter Hästskandalen,,,

 

I så fall ber jag om ursäkt och ber ansvarig för HELA sajten att ta bort mina känslor och tyckanden om HMC...som är censurerat till 100% - attni här med censurerar mitt tyckande och känslor om HUR jag behandlats av en annan sajt en där Pet är moderator och ägare... .. helt ok... om man vill det här där det är högt i tak... i så fall ber jag MacWorld maila mig privat,,,

 

Annars är MITT förslag til MacWorld SE att Pet tas ifrån sitt moderatorskap härifrån eftersom hon arbetar aktivt för en egen sajt till mer än 100%....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är MITT förslag til MacWorld SE att Pet tas ifrån sitt moderatorskap härifrån eftersom hon arbetar aktivt för en egen sajt till mer än 100%....

Tycker du ska komma med bevis för denna "kampanj" innan du kommer med anklagelser. Det är DU som nämner HMC titt som tätt. Jag driver ingen kampanj för HMC här, för jag kan skilja på saker och ting. Min medverkan här tror jag är rätt uppenbar. Jag bidrar med de kunskaper jag har och ibland även ställer frågor (som i sin tur kan hjälpa andra).

 

Så fram med bevisen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt tycke...

 

För en del rätt uppenbart - men MacWorld betsämmer här.

 

Resten om hur HMC fungerar verkar du vilja utelämna - vad annars...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingen anleding att diskutera HMC här. Du har ju registrerat dig igen på HMC (så hemskt verkar det där alltså) så varför inte ta diskussionen där istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...