Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Wifog är inget ofog, då? :fundersam:;)

Nja, förmodligen kan man uppleva det som ett ofog ;):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, förmodligen kan man uppleva det som ett ofog ;):)

Jag skulle aldrig klara av reklam, om jag visste att jag hade råd att välja bort det. Men i annat fall så... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att byta till Halebop. Telia börjar bli hutlöst dyrt. <_<

Det har väl du råd med som är borgarbracka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har väl du råd med som är borgarbracka

Ja jag har råd men det betyder inte att jag vill hantera utgifter ansvarslöst, sosseråtta där. :P:)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

surfar in på dotterns ipad i Närke medan jag väntar på födelsedagskaffe å tårta!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är kallt på kvällen och på morgonen men vid 12 så blir man uppvärmd av solen

 

Grattis Axelman !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

surfar in på dotterns ipad i Närke medan jag väntar på födelsedagskaffe å tårta!!!!

Nästa födelsedag så får du köpa dig en egen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne en sväng idag också i den nyöppnade MacForum, extrapriser på iPad..men det har vi två redan, men det är kul och titta sig omkring på prylarna.

Passa på att fråga vad de ska ha för att ev. byta hårddisk i min iMac 2010, var inte så blodigt 2000:- för 1TB inkl allt.

Bra och veta, har inte lust att traggla med den själv den dagen det kan behövas..blir ju billigare än att byta upp sig..

 

50% rabatt på en pryl som jag inte riktigt fattade vad det var..kollade när jag kom hem..999 kr var ord. pris

Kul för den sportige

 

 

Det ser ju trevligt ut där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde just ICA för att kolla om de har några spec påsköppettider, eftsom de inte svarade antar jag att det är stängt. Står inget xtra på websidan heller. :glare: Jaja...

 

Väntar på att ett DNSbyte (på en sida) skall slå igenom. Tar sin lilla tid. Brukar gå rel fort, men normalt brukar man väl säga 24-48tim. Jag kan ju forts med alla lösenordsbnyten undertiden. Körde en raid igår, på diverse sidor. Usch vad mycket skıt och inloggningar man har ligger. Skönt att få det gjort/upprensat med. :yeahbaby:

 

:kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

surfar in på dotterns ipad i Närke medan jag väntar på födelsedagskaffe å tårta!!!!

Ååh... Är det din födelsedag idag, el deras kanske?

Grattis!!! i sånt fall.

cake.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åh, så fint väder vi har i dag, med värme och sol. sun-emoticon-facebook.jpeg

 

Äntligen!

Det blev hämtpizza på altanen på framdraget vinterdammigt bord och utburna köksstolar.

 

För övrigt har jag prioriterat städning och fönstertvätt istället för att greja ute i trädgården. Det blir liksom stor påskmiddag hos oss i morgon med alla döttrarna med sina killar och med min pappa och hans sambo. Maten behöver jag inte laga, det gör ena dottern och en av svärsmorsdrömmarna. De är ju matlagningsproffs. post-67957-0-20765600-1397919776.gif

 

 

Nu lite slöslappa en stund, innan vi ska iväg och käka middag hos min pappa.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

surfar in på dotterns ipad i Närke medan jag väntar på födelsedagskaffe å tårta!!!!

Grattis grattis :geros:

 

Eller är det månne din dotter som fyller år? Ja, hon kanske vill ha ett extragrattis hon med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en riktigt irriterande bug i Thunderbird. Har ett par gamla uttkast jag kastade för länge sen, men så dyker upp igen lite då och då... var 3-4/dag. :glare: Tror jag kan ha hittan en fix på det. Skall prova den nu och se om det hjälper. Är det där med "compact folder" ... att ett raderat mail eg inte är raderat osv. Märkligt upplägg.

 

Dags för lite sen lunch. :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en riktigt irriterande bug i Thunderbird. Har ett par gamla uttkast jag kastade för länge sen, men så dyker upp igen lite då och då... var 3-4/dag. :glare: Tror jag kan ha hittan en fix på det. Skall prova den nu och se om det hjälper. Är det där med "compact folder" ... att ett raderat mail eg inte är raderat osv. Märkligt upplägg.

 

Dags för lite sen lunch. :kaffe:

Har du hittat ett utkast på en fix? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis på födelsedagen.

Aha. Det var DOTRAN som fyllde år...... hur det kan bli. :kaffe::cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å vi satt ute på sydsidan i trädgården i smällvarmt väder med sommarsol!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å vi satt ute på sydsidan i trädgården i smällvarmt väder med sommarsol!! :galetglad:

Ja, en skön, solig och varm dag! Jag satt i skogsbacken för någon timme sedan och lyssnade på en koltrast och en taltrast med vardera örat. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hörde en traktor som harvade och det luktade dynga! Underbart!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du hittat ett utkast på en fix? :totaltgalen:

:D haha...

Men visst är det lite märkligt. Om man raderar ett mail (inkl fr trashfoldern), är det alltiså inte raderat bara markerat som borta. Känns lite pc över det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D haha...

Men visst är det lite märkligt. Om man raderar ett mail (inkl fr trashfoldern), är det alltiså inte raderat bara markerat som borta. Känns lite pc över det. :rolleyes:

Det kanske hör ihop med funktionen som dyker upp att man kan ångra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...