Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Stor uppgradering av forumet på måndag


felix-d

Rekommendera Poster

Hej!

MacWorld forum kommer att uppgraderas till en ny version av forumprogrammet IP Board!

Detta är planerat att ske på måndag (men planer kan komma att ändras om något oväntat inträffar). Forumet kommer behöva stängas av under några timmar för själva uppgraderingen. Sedan kommer det fixas en del innan allt är klart. Lite tålamod behövs ;)

MacWorld forum kommer att se rätt annorlunda ut och det kan ta ett tag att vänja sig men vi hoppas och tror att det sen kommer att upplevas som en förbättring. Bland annat ska det bli betydligt enklare att besöka sajten från en mobiltelefon eller en surfplatta.

Jag återkommer här i tråden med mer information senare innan uppgraderingen drar igång och sen när det börjar bli klart. Efter uppgraderingen kan ni diskutera sajten i underforumet https://forum.macworld.se/forum/10-diskutera-macworlds-webbplats-och-forum/

Ett litet smakprov på hur det kan se ut inne i ett forum:


post-73514-0-58684600-1517583708_thumb.jpg

Ha en trevlig helg allihopa! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant :galetglad: På tiden att forumet förbättras :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla!

Nu är det måndag och jag kommer snart börja rulla igång uppdateringen! Tyvärr kommer forumet inte gå att nå under några timmar under tiden men jag gör mitt bästa för att korta ner den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • felix-d unpinned this ämne

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...