Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

utrymme


karlakanda

Rekommendera Poster

Hej, undrar lite kring utrymme. Mina appar tar om jag räknar ihop dom ca 800mb. De står att jag har använt 10.9GB, från början ska de finnas 16gb. Förstår att systemet tar en hel del, men av de jag kan se så använder jag 800mb+900 som är lediga, är de alltså allt som blir över efter att systemet tagit sitt? är de här normalt, eller har jag missat något?

post-81451-0-61125800-1517079173_thumb.png

post-81451-0-61977100-1517079188_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iOS upptar mellan 4-5.5 GB beroende på version. Nu visar du inte hur mycket bilder du har på telefonen för dom tar plats också.

Vad har du för version på iOS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iOS upptar mellan 4-5.5 GB beroende på version. Nu visar du inte hur mycket bilder du har på telefonen för dom tar plats också.

Vad har du för version på iOS?

bilder är raderade de enda som finns på telefonen är de två bilder som jag bifogade. Om jag kollar rätt så är min version av ios 10.0.2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, undrar lite kring utrymme. Mina appar tar om jag räknar ihop dom ca 800mb. De står att jag har använt 10.9GB, från början ska de finnas 16gb. Förstår att systemet tar en hel del, men av de jag kan se så använder jag 800mb+900 som är lediga, är de alltså allt som blir över efter att systemet tagit sitt? är de här normalt, eller har jag missat något?

Testa att se vilka appar som kan ersättas av mobilsajter i Safari stället. Du kan lägga varje mobilsajt som ikon på hemskärmen. Även i mappar. I slutändan sparar du massor av utrymme. Hjälper inte det föreslår jag en återställning av din Iphone. Det samlas en hel del skräp med tiden, som inte syns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör en backup. Lämpligen via iCloud.

Blås hela telefonen och installera senaste iOS (om du absolut inte måste köra 10.0.2)

Läs tillbaka backup.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...