Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kontokortsnummer på App store


Roger Tapper

Rekommendera Poster

Jag har köpt en ny i mac och tänkte att jag skulle kontrollera om det behövde någon uppdatering till densamma, jag gick in i Appstore och upptäckte att det fanns fyra uppdateringar till macen, dock var jag tvungen att lämna mitt kontokortsnummer för att jag skulle kunna hämta hem dem.

Kan detta ens vara möjligt? Vad har Apple med mitt kontokort att göra? Jag tänker inte handla något av dem och vägrar att lämna ut kontokortsnumret bara så där, utan anledning.

Finns någon möjlighet att ladda hem de uppdateringar jag behöver utan att lämna kontokortsnumret?

MVH Roger T.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag svarat på frågor om min bästa kompis i tonåren och så vidare så kommer rutan upp där jag måste fylla i mitt kotokortsnummer, försöker jag hoppa över den sidan får jag bara svaret att hela formuläret måste fyllas i. Vad gör jag för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag svarat på frågor om min bästa kompis i tonåren och så vidare så kommer rutan upp där jag måste fylla i mitt kotokortsnummer, försöker jag hoppa över den sidan får jag bara svaret att hela formuläret måste fyllas i. Vad gör jag för fel?

 

 

Varför håller du på och skapar nya konton på forumet för?

 

Om du följer dom instruktioner som Telly82 till punkt och pricka så går det.

Så du gör helt klar något fel när du inte lyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...