Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MBP fryser tillfälligt High Sierra + Safari


Landberg

Rekommendera Poster

 

tack!

 

Jag har testat diverse diagnosprogam på hårddisken och alla säger, Health: Good. Men det kanske man inte kan lite så mycket på?

 

Det kan jag inte svara på. Om det är en fluktuerande problem kanske ett program inte kan läsa av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är bra, köpte det själv, för en användare, går ju att deaktivera programmet och flytta över koden till an annan dator man har.

Kör det veckovis

Jag testade till och med att ta bort alla program som inte kommer med MacBooken från början via CMM3 och sen installera dom igen. Förhoppningsvis är eventuella buggar borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom flesta här är precis lika hjälpsamma som jag minns det. Det fanns en gång i tiden då jag hängde här hela dagarna, jag var till och med moderator en period. Är det ett aktivt forum eller är det mest gamla rävar som Poca, Axelman, Ronny och andra trevliga namn jag känner igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Dom flesta här är precis lika hjälpsamma som jag minns det. Det fanns en gång i tiden då jag hängde här hela dagarna, jag var till och med moderator en period. Är det ett aktivt forum eller är det mest gamla rävar som Poca, Axelman, Ronny och andra trevliga namn jag känner igen?

Jag själv är relativt ny (i synnerhet om man jämför med tidigare nämnda rävar). Reggade mig 2014, men började inte bli aktiv förrän sommaren 2016. Ser att du bor i Skövde, trevlig stad. Jag pluggade där 2000 till 2001.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag själv är relativt ny (i synnerhet om man jämför med tidigare nämnda rävar). Reggade mig 2014, men började inte bli aktiv förrän sommaren 2016. Ser att du bor i Skövde, trevlig stad. Jag pluggade där 2000 till 2001.

 

 

Du är en regelrätt post maskin ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

 

 

Du är en regelrätt post maskin ;)

Haha. Ja, så är det nog. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skövde besöker jag ibland för de har en eminent hifi-butik :)...
Men det är en helt annan historia. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har det gått ett dygn utan frysningar! Tänk om CMM3 var svaret?

Men Safari laddar fortfarande inte alla sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...