Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tips på tunt skal för iPhone X?!


viiddee
 Share

Rekommendera Poster

Jag är på jakt efter ett väldigt tunt skal till min iPhone X, någon som kan tipsa om ett bra?

Det ska även fungera att ladda trådlöst.

 

Tycker Apples originalskal blir lite klumpiga.

 

/ Alex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kollat på lite olika skal men har kört Nudient det senaste.

 

Hittade det via Macworlds test: https://macworld.idg.se/2.1038/1.665128/mangder-med-nya-fodral-for-iphone-7-och-7-plus/sida/5/nudient--tunnaste-skalet-for-den-som-egentligen-inte-vill-ha-ett

 

Jag är väldigt nöjd och jag köpte även till frun's iPhone X som hon fick igår. Hon är supernöjd, främst pga att det sitter väldigt tajt runt telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten detalj att tänka på är att kameran sticker ut ganska mycket på iPhone X.

 

Med Apples originalskal i läder så kan telefonen ligga platt på ett bord. Med ett tunnare skal så vickar telefonen när den ligger med den utstickande kameran mot bordet.

 

(Naturligtvis finns det många bra 3:e-parts-skal med "rätt" tjocklek för den utstickande kameran. Sedan är det naturligtvis personligt om man stör sig på att telefonen ligger och vickar på kameran...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Update: Nudient har lanserat ett nytt skal (Nudient v2) som jag fick förra veckan där dom åtgärdat ev tidigare barnsjukdomar.

Måste säga att det nog inte finns något skal på marknaden som kan kombinera känslan och tunnheten hos deras nya skal.

 

Har dock inte sett att MacWorld recenserat det ännu men det lär ju spöa sk*ten ur konkurrenterna ? för jag har inte testat något bättre och då har jag haft iPhone sedan 3GS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...