Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 6 "nätverksproblem" eller nått


rmokvist

Rekommendera Poster

Hej! Ska börja med att nämna att jag är ny här och har, vad jag tycker, ett ovanligt/konstigt problem med min Iphone 6.

Problemet jag har är att messenger, Facebook, twitter och min mail funkar som det ska med undantaget att jag inte kan läsa "artiklar" på facebook t.ex. men det går bra att skriva och jag får pushmeddelande osv

Det som inte funkar är helt enkelt resten. Safari är ett stort nej (laddar och blir timeout), kan inte kolla vädret med smhi-appen eller spela musik som inte är nedladdat via spotify eller läsa böcker via storytell osv osv.

Jag har provat med det gamla vanliga att starta om, satt på flygläge, provat med wifi och mobilt men ingen lycka. Försökt att rensa enheten men det funkar inte eftersom jag måste ange mitt lösenord och måste då ha uppkoppling för det,

 

Så här sitter jag nu med en telefon som ja kan kolla facebook med och självklart ringa och skriva sms och meddelanden via messenger med. Bra men inte nog för mina behov tyvärr. Någon som har någon idé vad jag kan ha kommit åt eller vad som hänt? Telefonen är f.ö. ett par år gammal för de som undrar.

 

// Robin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...