Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Svart i Apple Mail


joaro

Rekommendera Poster

Hej,

 

Sedan uppdatering av High Sierra blir mail som sorteras trådvis svarta. Fler som varit med om detta?

 

(MacBook Pro, 2011, 2,3 GHz Intel Core i5, Intel HD Graphics 3000 384 MB)

 

Detta uppstår bara vid inkoppling till extra skärm, då blir det svart på både inbyggt skärm och extra skärm. Om jag kopplar ur extraskärmen fungerar det felfritt på inbyggda skärmen.

post-81143-0-00259200-1509045237_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

High Sierra fungerar fint på min extrrna skärm Fujitsu via Display Port -> HDMI. Vad har du för skärm? Kolla tillverkarens supportsidor, kanske behövs ny drivrutin för skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
skogsmulle101
2017-10-26 på 21:14, joaro säger:

 

Citat

 

Hej lite sent ser jag men jag har fått detta mörka problem nu, har likadan macbook som du, exakt. Jag får svart skärm mest från lönekontoret som använder avast näst dom bifogar xls filer bl.a. 

Fick du iordning på din Mail?

Hej,

 

Sedan uppdatering av High Sierra blir mail som sorteras trådvis svarta. Fler som varit med om detta?

 

(MacBook Pro, 2011, 2,3 GHz Intel Core i5, Intel HD Graphics 3000 384 MB)

 

Detta uppstår bara vid inkoppling till extra skärm, då blir det svart på både inbyggt skärm och extra skärm. Om jag kopplar ur extraskärmen fungerar det felfritt på inbyggda skärmen.

post-81143-0-00259200-1509045237_thumb.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101

Hur i hela blev mitt svar sådär? Ber om ursäkt men va f.. Det är nåt skumt i görningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...