Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nyhetsrapporteringen är åter igång


Nils Holmlöv

Rekommendera Poster

Nils Holmlöv

Semestern är slut :( men det känns ändå bra att vara tillbaka. Efter att ha sparkat igång produktionen av nästa utgåva av MacWorld är det nu dags att börja producera webbnyheter.

 

Den 15 augusti skickar vi tidningen till tryck, och fram tills dess kommer det att vara lite glest med nyheter. Vi räknar med att kunna publicera några nyheter varje dag, men inte förrän den 18 augusti kommer alltså webbnyheterna att fungera helt normalt.

 

Till alla er som fortfarande har semester önskar vi fortsatt vackert väder. Till alla er andra - nu kör vi! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen åter, vi ser fram emot en spännande machöst, och kanske också en skön sensommar.

 

/Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaka Nils!

Hoppas att du haft en riktigt stärkande semester så att det blir all time high i kvalitén på nyhetsförmedligen. Vi ser fram emot en dissekering av G5!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaks Nils & Co... hoppas semestern har varit lugn och data fri.

 

 

Take it easy. Kör ert eget race och bry er inte om alla dess mac "expert" kommentarer som börjat dyka upp som dåliga svampar överallt .

 

 

Hoppas sommarn och solen fortsätter en bra bit in i september. man får väl semestra på kvällarna och helgerna framöver.

 

 

Go G5 Go !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hem Nils.

 

Ursäkta att jag toppar listan med mest inlägg, kan faktiskt inte hjälpa det :angel:

Så himla bra som detta forumet blivit har ju gjort en smått beroende av att gå in

och titta till det flera ggr om dagen.

Finns det då något som man kan fixa för någon så är det ännu roligare.

Nu får du ligga i för att gå om mig

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Ursäkta att jag toppar listan med mest inlägg, kan faktiskt inte hjälpa det  :angel: 

Så himla bra som detta forumet blivit har ju gjort en smått beroende av att gå in

och titta till det flera ggr om dagen.

Ärligt talat skulle jag helst se att jag inte tillhörde de mest aktiva. Det är väl i och för sig ofrånkomligt, speciellt i starten, men helst av allt skulle jag se att det var många som var mer aktiva än jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...