Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Flytta dokument från iPad till iPhone


riofyris

Rekommendera Poster

Skrivit ett dokument i Pages på iPad. Det dyker inte upp på min iPhone och min andra iPad. Hur och var hittar jag det? Bägge är uppdaterade. Senaste modellerna. De anslöts till iCloud då jag köpte dem.

Det kommer upp ett meddelande om att jag inte har skickat dokumentet till iCloud. Måste man göra det manuellt varje gång? Och hur gör man det?

Snälla någon, hjälp!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tusen tack alla som hjälpt till! Jag såg att jag hade skrivit dokumentet i Pages på platsen ”På min iPad” på iPad förstås. Flyttade det till iCloud drive på paddan och se: då dök det upp på iPhonen!! Jag bör alltså skriva allt på iCloud drive på Pages för att det ska dyka upp på iPhonen.

Har jag försått rätt? Mattiasgbg: iClouds inställningar hittar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PowerNap är ett sätt att hålla enheterna uppdaterade

 

 

post-154-0-72844500-1508872631_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tusen tack alla som hjälpt till! Jag såg att jag hade skrivit dokumentet i Pages på platsen ”På min iPad” på iPad förstås. Flyttade det till iCloud drive på paddan och se: då dök det upp på iPhonen!! Jag bör alltså skriva allt på iCloud drive på Pages för att det ska dyka upp på iPhonen.

Har jag försått rätt? Mattiasgbg: iClouds inställningar hittar jag inte.

 

Tror att det handlar om en annan väg till samma plats som du nämner inlägg #3. Klicka på ditt namn högst upp i inställningar, sedan iCloud, rulla sedan ner till önskad app. (iOS 11)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...