Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

True Caller och andra alternativ till iPhone's tel app


Minkowski

Rekommendera Poster

Jag har installerat TrueCaller som alternativ till iPhone's inbyggda telefon

Men True Caller kostar pengar ?

finns inget som motsvarar JustVoip pp en Android ?

Den kostar visserligen också men är klart billigare än Skype

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder själv Hitta för nummerpresentation. Det duger och räcker tycker jag. Mobinix app för att slippa telefonförsäljare kostade en 50-lapp men det var det värt tycker jag. Billiga telefonsamtal har aldrig behövts så lite som jag ringer, men valde den billigaste+bästa operatören jag kunde hitta då, Telias Halebop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder själv Hitta för nummerpresentation. Det duger och räcker tycker jag. Mobinix app för att slippa telefonförsäljare kostade en 50-lapp men det var det värt tycker jag. Billiga telefonsamtal har aldrig behövts så lite som jag ringer, men valde den billigaste+bästa operatören jag kunde hitta då, Telias Halebop.

Jag pratar om phone appar - t ex Skype, Viber osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pratar om phone appar - t ex Skype, Viber osv

 

 

Truecaller ersätter inte iOS egna och det finns ingen som kan göra det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iOS egna ? finns flera alltså ? problemet för mig var att iOS egen tel visar ej historik på tel samtal för en viss person. Det finns Recent visst, men den gälla alla tel samtal dvs inte enskilda tel samtal. Den tel jag har på Androiden är klart överlägsen med flera hästlängder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iOS egna ? finns flera alltså ? problemet för mig var att iOS egen tel visar ej historik på tel samtal för en viss person. Det finns Recent visst, men den gälla alla tel samtal dvs inte enskilda tel samtal. Den tel jag har på Androiden är klart överlägsen med flera hästlängder.

 

 

Nej det finns bara en i iOS (till iPhone)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...