Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ibland funkar inte ”svar-svep”


KonradA

Rekommendera Poster

Hej! Det är ett återkommande problem och börjar bli frustrerande så jag tänkte att det inte kan skada att fråga er här på forumet. När jag får inkommande samtal händer det att jag inte kan svara. Svepfunktionen funkar inte oavsett och det slutar med att Jag får ringa upp personen igen. Jag har en iPhone 6s. Är det här något ni känner igen och går det att åtgärda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara vid inkommande samtal som Touchen knasar, eller vid andra tillfällen oxå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara vid inkommande samtal. Jag har aldrig känt av att touchen inte har funkat vid andra tillfällen.

 

Kan även inflika med att min fru har samma problem med sin iPhone 5s. Ibland funkar det, ibland inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har en lösning? Är det ett ärende för Apple och hur lång garanti är det i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En legitim fråga men nej, den är naken. Jag läste guiden och känner inte riktigt att den prickar problemet men jag ska i alla fall testa att starta om telefonen med jämna mellanrum.

 

Det kan tilläggas att jag ibland rengör telefonen med ett tvättkit köpt på elgiganten. Det ingår ett medel och en mikrofiberduk. Någonstans för länge sedan läste jag att man inte ska rengöra skärmen alls utan endast torka med en torr trasa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...