Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Radioljudet vill inte komma igång.


Storkis

Rekommendera Poster

Hej,
Jag lyssnar mycket på radio via datorn. Nu vill inte radioljudet komma igång när jag startar eller när jag har pausat. Det är problem med det lite för jämnan. Har startat om någon gång och det har funkat men inte ids man hålla på så för jämnan.
Gjorde en programuppdatering för några dagar sedan. Kanske är det efter den det blev så här. Det är några dagar det har varit så här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har upplevt detsamma.

Trodde att det berodde på att jag uppdaterat till demo av High Sierra.

Fått samma problem i Safari och Chrome.

Vilket OS kör du?

 

Kan vara SR som har problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

El Capitan version 10.11.6

Är det nu på sista dagarna som du har haft de här problemen, Björn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det är fler som har det här problemet? Bara Bjorn har svarat men rätt många har läst.

Det går bättre på Chrome har jag märkt. Men eftersom jag inte vill ha två webbläsare öppna samtidigt så är det en rätt krånglig lösning för mig. Min Mac håller på att vara så gammal att det går långsamt nog ändå och jag försöker hålla nere antal program och fönster som är öppna på en gång.

Ska köpa en nyare när jag kommer så långt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det är fler som har det här problemet? Bara Bjorn har svarat men rätt många har läst.

 

Det går bättre på Chrome har jag märkt. Men eftersom jag inte vill ha två webbläsare öppna samtidigt så är det en rätt krånglig lösning för mig. Min Mac håller på att vara så gammal att det går långsamt nog ändå och jag försöker hålla nere antal program och fönster som är öppna på en gång.

 

Ska köpa en nyare när jag kommer så långt...

Testa detta:

 

1. Safari > Inställningar > Avancerat > Visa utvecklarmenyn i menyraden

 

post-28798-0-63901800-1506706594_thumb.png

 

2. Utvecklare > Användaragent > välj Google Chrome macOS

 

post-28798-0-28521700-1506706593_thumb.png

 

Får du problem med andra sidor kan du byta användaragent igen. Så klarar du dig kanske med en webbläsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...