Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS 11 tangentbordsinställning


glaze

Rekommendera Poster

Hej, en fråga angående tangentbordet, i bifogande bild, kan man ta bort så man hela tiden slipper välja vänster, mitten och höger läge på tangentbordet? Letat en del, men hittar inte alls vart och om man kan slå av/ta bort detta. Stör mej när jag helatiden kommer åt vänster läge när jag vill åt emoji tangentbordet.

 

Bild:

 

http://i40.photobucket.com/albums/e239/DjZippen/CD1D821F-2BC0-40A8-900E-96AC9FD9A6CD_zpsfzhaeatc.jpeg

 

Tacksam för alla som tar sej tiden och kollar detta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du går in på "Allmänt", "Tangentbord", så kan du där välja dels vilka tangentbord som ska vara aktiva, men även i vilken ordning de ska ligga. Där kan du även gå in på "one-handed keyboard" och ta bort off.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har på av där nu, men håller jag inne globen, så syns alla alternativ ändå längst ned. Vill att den försvinner :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har på av där nu, men håller jag inne globen, så syns alla alternativ ändå längst ned. Vill att den försvinner :/

Alternativen försvinner inte, men du kan ju ställa in om default ska vara center, höger eller vänster och då är det ju som att det inte existerar. Typ. Jag håller in globen och drar fingret upp till det språk jag vill ha (svenska, engelska eller emoji) så jag störs aldrig av dem ens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha okej :) tusen tack för snabbt svar! Jag får lära mej att acceptera att den ej försvinner och välja center :) Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha okej :) tusen tack för snabbt svar! Jag får lära mej att acceptera att den ej försvinner och välja center :) Tack!

Lugnt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...