Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iMovie tutorial sökes


Minkowski

Rekommendera Poster

Finns det någon bra iMovie tutorial för nybörjare på nätet ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är där men är ej sökbar på nätet . Det är uppladdad idag.
Sen har jag andra Youtube videos på nätet men dessa var antagligen uppladdade från ett annat konto som jag inte längre har. Så jag kan inte ta bort mina Youtube videos

iMovie tar lång tid att ladda till YouTube

Finns ingen uploader app som gör det snabbare ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon bra iMovie tutorial för nybörjare på nätet ?

Det finns massor av guider på nätet, även dedikerade sidor. Och både Vimeo & YouTube har många tutorials. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är där men är ej sökbar på nätet . Det är uppladdad idag.

Sen har jag andra Youtube videos på nätet men dessa var antagligen uppladdade från ett annat konto som jag inte längre har. Så jag kan inte ta bort mina Youtube videos

iMovie tar lång tid att ladda till YouTube

Finns ingen uploader app som gör det snabbare ?

Hur lång tid det tar är ju f f a beroende på hur stor filmen är. Det är bra att komprimera och koda om sin film så den blir i lagom storlek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK. Försök begränsa diskussionen till bara precis det tekniska. Det är ingen mening med att diskutera med anonyma personer. Moderatorn ska rensa upp onödiga inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns massor av guider på nätet, även dedikerade sidor. Och både Vimeo & YouTube har många tutorials. :yeahbaby:

Massor ja. Det är just det som är problemet. Man kan inte läsa alla dessa, då hinner man bli 100 år gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massor ja. Det är just det som är problemet. Man kan inte läsa alla dessa, då hinner man bli 100 år gammal.

 

 

Vad är sagt att du ska läsa alla? Du läser tills du lärt dig. Sen behöver du inte läsa mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massor ja. Det är just det som är problemet. Man kan inte läsa alla dessa, då hinner man bli 100 år gammal.

Ja, exakt. Det tar ett litet tag innan man hittar vad man söker osv. Man får nog sitta ett par tre dagar och skumma runt lite. Men sen hittar man några olika siter som skriver och visar på ett bra sätt som man själv gillar.

 

Är det som är fördelen med en uppsjö av olika guider - att de vänder sig till olika personer och man har olika smak av hur det skall vara. Det är jättesvårt att sitta och säga att “den där sidan är bra. Men det kan ju vara jag som bara tycker det.

 

I andra ämnen är det lättare då det inte finns så många olika sätt att göra det på, och då är det enklare att förklara själv.

 

Allt hittar man inte på en gång - ibland får man botanisera lite själv ett tag... sen rullar det på när man vet var och vad man skall leta efter. :crossfingers::yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...