Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Förslag till nytt underforum - "IOS" under "Operativsystem


Alix

Rekommendera Poster

Plus på det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter vettigt. Tänkte du att program till iOS ska diskuteras bland övriga program eller i en egen avdelning under "Program?"

Jag har inte tänkt på det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag föreslår att det skapas ett underforum "IOS" under rubriken "Operativsystem".

Har själv lyft den frågan tidigare då jag tyckte att jag såg det behovet. Men det är snarare aktuellt med ett omarbete/omarrangering av alla så det blir väsentligt färre. Det var väl på gång med det, men sen slutade Joel. Det är väl på gång med en uppdatering snart, så det lär väl att ha och göra som det är, men sen kan man ju kolla av med dem om/vad man kan göra.

 

Så länge är det nog det som är nu som gäller. Forumbeskrivningen för iPhone är:

iPhone

Ställ dina knivigaste frågor om iPhone eller Ipod Touch och dess system, eller diskutera med andra användare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv lyft den frågan tidigare då jag tyckte att jag såg det behovet. Men det är snarare aktuellt med ett omarbete/omarrangering av alla så det blir väsentligt färre. Det var väl på gång med det, men sen slutade Joel. Det är väl på gång med en uppdatering snart, så det lär väl att ha och göra som det är, men sen kan man ju kolla av med dem om/vad man kan göra.

 

Så länge är det nog det som är nu som gäller. Forumbeskrivningen för iPhone är:

Okej! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...