Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Avast blockerar sajt


Sol10

Rekommendera Poster

Hej!

Jag loggade in på lumigon.com ett skandinavisk företag som tillv. säljer telefoner. Jag hann inte titta på en enda telefon, så dykt upp det här. En liknande dykt upp när jag tittade på sidan bang good.

Vad är det?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag loggade in på lumigon.com ett skandinavisk företag som tillv. säljer telefoner. Jag hann inte titta på en enda telefon, så dykt upp det här. En liknande dykt upp när jag tittade på sidan bang good.

Vad är det?

attachicon.gifSkärmavbild 10.png

Ditt problem är Avast. Avinstallera det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redigerade ämnet. // sevensleeper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort skiten. Avast alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag loggade in på lumigon.com ett skandinavisk företag som tillv. säljer telefoner. Jag hann inte titta på en enda telefon, så dykt upp det här. En liknande dykt upp när jag tittade på sidan bang good.

Vad är det?

attachicon.gifSkärmavbild 10.png

 

Ditt problem är Avast. Avinstallera det.

Två konstruktiva tips: Om det inte följer med någon särskild avinstallerare för Avast så kan du använda Appcleaner, som är gratis (man kan donera). Sedan kan du använda gratisversionen av detta program för att ta bort skadlig kod. Men använd bara den del som skannar efter skadlig programvara när du själv vill det. Den delen är gratis. Låt inte AV-program jobba i bakgrunden, det skapar bara onödiga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...