crankshaft Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Min steam.app har plötsligt slutat att starta. Har provat att ominstallera den utan framgång. Jag har fått en felkod 1712 några gånger också. Någon som kan ha ett förslag på vad felet kan vara Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Flyttat tråden till “Spel”. /Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
lar-sode Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 https://steamcommunity.com/discussions/forum/2/619569608763360858/ Prova det som står där så kanske det fungerar. Det kan vara en process som fortfarande snurrar /L Link to comment Share on other sites More sharing options...
crankshaft Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 Japp har kollat efter den filen men hade ingen sån i aktivitetskontrollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crankshaft Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 Det konstiga är att när jag ominstallerar steam så verkar det som att inte programmet svarar eller lägger en steammapp i /Library/Application Support som den ska heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lar-sode Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Det konstiga är att när jag ominstallerar steam så verkar det som att inte programmet svarar eller lägger en steammapp i /Library/Application Support som den ska heller. Har du provat med säker start mellan för att rensa systemet på chace etc så du inte har något som spökar i mjukvaran. Om inte testa det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.