Minkowski Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Jag har några alias i mail appen men nu har jag rensat två alias Nu måste jag vänta 7 dagar innan jag får ha ett nytt alias Och nu konstaterar jag att det går inte att skriva till dessa alias mer !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Ganska så självklart att tar man bort ett alias går det inte att skicka eller ta emot med den. Inget förvirrande alls utan fullständigt självklart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevensleeper Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Flyttar tråden. // sevensleeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minkowski Posted August 11, 2017 Author Share Posted August 11, 2017 Varför vänta 7 dagar ? systemet varnar inte att mail inte kan skickas till denna alias . Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Obegripligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.