mikethespike Posted August 8, 2017 Share Posted August 8, 2017 Kan någon svara på vad detta är för logg? Nån person hävdar att det är en samtalslogg, men det betvivlar jag starkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 Var ligger loggen? Filnamn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikethespike Posted August 9, 2017 Author Share Posted August 9, 2017 Var ligger loggen? Filnamn? Ja det är det jag tyvärr inte vet. Jag försöker få reda på vad det är då någon har skickat mig detta och hävdar att jag har haft kontakt med hans flickvän alla dessa gånger, fast jag inte har haft det. Så mina funderingar går till typ nån backup i Itunes eller liknande. Har beställt ut mina telefonlistor från mitt telebolag, och kan motbevisa så. Men jag vill bara kasta detta tillbaka i ansiktet på honom, och "tala" lite vett i skallen på honom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 Vad står det under den röda blaffan? Ditt telefonnummer? Eller något annat som tyder på din person? Jag menar att "Nya Micke" mycket väl kan vara ett alias för någon "Lasse", exempelvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikethespike Posted August 9, 2017 Author Share Posted August 9, 2017 Vad står det under den röda blaffan? Ditt telefonnummer? Eller något annat som tyder på din person? Jag menar att "Nya Micke" mycket väl kan vara ett alias för någon "Lasse", exempelvis. Ja det stämmer det är mitt nummer som står där, det var jag som döljde det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 Inte alls omöjligt att han har fått ut en samtalslogg från hennes telefon. Googlade och hittade ett program som fixade det på 5min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikethespike Posted August 10, 2017 Author Share Posted August 10, 2017 Inte alls omöjligt att han har fått ut en samtalslogg från hennes telefon. Googlade och hittade ett program som fixade det på 5min. Skärmavbild 2017-08-09 kl. 22.50.38.png Tack för ditt svar. Ja uppenbarligen har han hittat någonting i hennes dator, men som jag sa jag tror inte det är någon samtalslogg. Eller rättare sagt jag vet, jag har inte pratat eller skickat sms till henne på över ett år så den listan han har stämmer inte. Min tanke är som sagt någon typ av backup, eller sync av nåt slag. Jag har som sagt beställt ut samtalslistor från mitt telebolag, och kan bevisa att den inte stämmer. Men jag skulle vilja vet vad det är ändå. För precis som din lista och alla andra jag har hittat så står det ju specificerat om det är ingående, eller utgående samtal och hur länge dom har pågått. Man kan liksom inte bara anta att något hänt, och förstöra ett perfekt förhållande för någon annan. Så jag vill kunna kasta tillbaka hans listor i ansiktet och tala om för honom vilken jubelidiot han är Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Näst intill omöjligt att säga eftersom vi inte vet vad för program som genererat denna logg. Eftersom du har specificerade samtalsloggar från telefonbolaget behöver du inte bevisa att detta är en falsk logg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Williams Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Det finns ju nunera andra sätt att ringa än traditionellt mobilsamtal, alltså appar där ringer över internet. Kan man få samtalsloggar från dessa? Isåfall hjälper det ju föga med samtalslista från operatören. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.