Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ändra enhets telefonnummer i Apple-ID


Alix

Rekommendera Poster

Äh, Imacen syns inte ens under inloggade enheter... Det är väl för att det är Mavericks, kanske? Man blir lite trött, jag är inte imponerad av Apples inloggningssystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det fungerar så,fungerar det oerhört bra. Problemet är när det börjar strula så finns det inte så många inställningar att laborera med förutom att stänga av och sätta på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det fungerar så,fungerar det oerhört bra. Problemet är när det börjar strula så finns det inte så många inställningar att laborera med förutom att stänga av och sätta på.

Jo, precis vad jag testar. Får jag loss Imacen så kanske det funkar sedan. Måste få in den först bara...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad står det för telefonnummer under Säkerhet - Tillförlitliga telefonnummer på Hantera ditt Apple-ID?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad står det för telefonnummer under Säkerhet - Tillförlitliga telefonnummer på Hantera ditt Apple-ID?

Se inlägg 6 och 7. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Via El Capitan kom nu Imacen med i de listade enheterna. El C./Imacen ville också ha Iphonens lösenkod för att kunna logga in. Något skumt är det. Jag forskar vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se inlägg 6 och 7. :)

Va fan du spammar din egen tråd så jag hinner väl inte läsa alla inlägg ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså att du ska slå in koden från andra enheter har jag aldrig varit med om ?

Finns det någon möjlighet att du kan lägga upp en bild hur det ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Via El Capitan kom nu Imacen med i de listade enheterna. El C./Imacen ville också ha Iphonens lösenkod för att kunna logga in. Något skumt är det. Jag forskar vidare...

 

Har inget att göra med ”kopplade enheter”?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan du spammar din egen tråd så jag hinner väl inte läsa alla inlägg

:D

 

Alltså att du ska slå in koden från andra enheter har jag aldrig varit med om

Finns det någon möjlighet att du kan lägga upp en bild hur det ser ut.

Inte nu längre! Inloggningen via Imacen försvann på Iphone i och med en massa in- och utloggningar i El Capitan på Imacen. Antar jag. Nu ville Imacen dock ha en gammal lösenkod utöver den nuvarande. Jag har bara haft en enda så jag slog in den och det gick bra. Något skumt är det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, samma skit som i början av tråden. Inget nummer kopplat till enheten. Numret under Konto anges inte gå till min Iphone. Jag plockade bort det gamla numret för säkerhets skull. Gjorde ingen skillnad. Nu struntar jag i detta.

Felet/felen ligger på Apples servrar och jag kan inte göra ett skit åt den saken och tänker inte ens försöka mer.*

Kanske blir det ordning med nya IOS och Mac OS. Hoppas kan man alltid. :)

 

*Apple hävdar exempelvis att min mini på svenska inte heter "konec roku". Även om min mini påstår motsatsen. Still, according to Apple, the bug is solved...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Som den väschöte jag är: Köstar dä nåt? :fundersam:

Vet inte. Men ringer man så får man veta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...