Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Homepod läser av ditt rum — Apple lovar att inte sälja vidare datan


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Stefan Johansson'

Aha förlåt jag hade ingen aning om att du besatt en sådan oerhörd utbildning och din yrkeserfarenhet ska vi inte prata om. :D:hihihi::D

 

Du påminner mig väldigt mycket om en person som huserar på ett thailandsforum,har träffat honom och han är trevlig men som du lite av en mytoman. Som han pratar vad han kan och vad han gjort så skulle han vara närmare 200år fast han bara är 60. :D

 

Så vad du säger att du har för meriter betyder absolut ingenting eftersom vi inte vet vem du är.

 

Och med det så tänker jag inte spamma tråden mer (alla fall inte svara dig mer) :D

Som jag många gånger påpekat,åsikten är fri.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

 

Det kanske mest allvarliga är att det är inga som helst problem för hackare att stänga av funktionen med den tända lampan när högtalarna är aktiva.

Det görs med webcams när de hackas för att användare inte ska märka att den är på.

 

Fast det kan väl inte vara helt omöjligt att åtgärda den säkerhetsbristen? Seriekoppla diodjäveln med kamerans elförsörjning???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Johansson'

Fast det kan väl inte vara helt omöjligt att åtgärda den säkerhetsbristen? Seriekoppla diodjäveln med kamerans elförsörjning???

I så fall kan man väl bara tejpa över dioden och strunta i om den är på eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...