Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur får man fram ett virtuellt förstoringsglas?


Maria1

Rekommendera Poster

Hur får man fram ett virtuellt förstoringsglas? Det funkade i Ipad Mini som jag köpte först men sen lämnade jag tillbaka den för att han i affären inte kunde hjälpa mej att skapa ett apple id. Nu har jag en Ipad pro och där verkar det inte funka att få fram ett virtuellt förstoringsglas?? Vad gör jag för fel? Under hjälpmedel finns inget sånt bara större text och texten blir inte så mycket större :superirriterad:

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Johansson'

Du Khan zooms I kameraappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Johansson'

Oops,fel tangentbord,prova att zooma i kameraappen,funkar rätt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om vi menar samma sak, men under Hjälpmedel finns Förstorare som använder kameran som "förstoringsglas" och visar en förstoring av det man riktar kameran mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Johansson'

Jag menace väl mest zoomen i kameraappen...finns en som heter "zoom camera" eller nåt sånt också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menace väl mest zoomen i kameraappen...finns en som heter "zoom camera" eller nåt sånt också

Nej jag menar inte att förstora saker ....i rummet eller så. jag menar att förstora texten. Texten under ikonerna blir lite större när jag trippelklickar med 3 fingrar... men inte så mycket :-(

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trippelklicka med tre fingrar?

Ger möjlighet att ställa in zoom.

Texten blir tyvärr inte så mycket större... :ThumbsDown:

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Texten blir tyvärr inte så mycket större... :ThumbsDown:

/Maria

Om du trippelklickar får du fram ett reglage så att du kan ändra förstoringsgraden.

Dubbelklickar förstorar du bara till dubbla storleken. Det är nog det du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du trippelklickar får du fram ett reglage så att du kan ändra förstoringsgraden.

Dubbelklickar förstorar du bara till dubbla storleken. Det är nog det du gör.

Det är nog så att jag bara dubbelklickar. Jag är inte så van att klicka 3 gånger ...Jag ska testa igen... hoppas att plattan har laddats lite nu så att jag kan testa... annars får det bli i morgon.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...