Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Cube


Uffeguffe65

Rekommendera Poster

Uffeguffe65

Hej!

 

Är ny på forumet och vet inte riktigt om detta är rätt kanal.

 

Jag har en Apple Cube med högtalare och undrar VAR man kan få reda på om den är värd något eller bara att slänga???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan alltid kolla på mac2sell.net…

Men priset där kanske inte avspeglar intresset hos någon samlare.

 

Där finns nog också någon avslutad auktion på Tradera där du kan få ett hum om prissättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Johansson'

Kan vara svårt med priser på samlarelektronik,kollade priserna på en gammal " byggsatsdator" ,fick fram allt mellan 50 spänn och 1200. Så priset beror nog mest på vem som vill köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Fungerar den? Och hur är skicket?

 

Jag kan tänka mig att det finns en och annan samlare som skulle vara intresserad. Så några hundralappar kan du nog få i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uffeguffe65

Du kan alltid kolla på mac2sell.net…

Men priset där kanske inte avspeglar intresset hos någon samlare.

 

Där finns nog också någon avslutad auktion på Tradera där du kan få ett hum om prissättningen.

 

Tack!

Jag kollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uffeguffe65

Fungerar den? Och hur är skicket?

 

Jag kan tänka mig att det finns en och annan samlare som skulle vara intresserad. Så några hundralappar kan du nog få i alla fall.

Allt funkar och den är i bra skick. Har fått lite info från annat håll och vad jag förstår är den nog värd mer än några hundralappar... Men tack ändå!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uffeguffe65

Kan vara svårt med priser på samlarelektronik,kollade priserna på en gammal " byggsatsdator" ,fick fram allt mellan 50 spänn och 1200. Så priset beror nog mest på vem som vill köpa.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...