Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Foton från Bilder laddas INTE upp till icloud


Urdrik

Rekommendera Poster

Mitt problem är att dem senaste ca 200 fotona inte laddas upp till icloud. Det har funkat ända tills nu. Har en iPhone 6 med iOS 10.3.2. Vill kunna se fotona på min iPad. Kan se allt utom dem senaste. Båda enheter har 100% batteri och är anslutna till wifi.

 

Jag börjar få ont om ledigt utrymme på min iPhone. Har bara ca 400 MB ledigt. Behövs det mer för att bilderna ska kunna laddas upp??

 

Under Inställningar/Bilder och Kamera står det att 262 bilder överförs. Så har det stått i ett dygn men jag tror inte att någonting överförs...

 

Finns det någon som vet hur jag ska lösa mitt problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Jag börjar få ont om ledigt utrymme på min iPhone. Har bara ca 400 MB ledigt. Behövs det mer för att bilderna ska kunna laddas upp?? ...

Så kan det definitivt vara. De sker utrymmeskrävande bakgrundsprocesser som inte alltid syns. Testa att frigöra minne i din mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem tror jag.....bilder jag har tagit med min iphone har alltid laddats upp automatiskt och varit tillgängliga under "bilder" Nu sedan 3 dagar tillbaka så har det slutat att ladda upp bilder ifrån min iphone till datorn, och jag har ingen aning om varför. Min bildström och icloud-tilldelning är påslagen både på datorn och iphone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem tror jag.....bilder jag har tagit med min iphone har alltid laddats upp automatiskt och varit tillgängliga under "bilder" Nu sedan 3 dagar tillbaka så har det slutat att ladda upp bilder ifrån min iphone till datorn, och jag har ingen aning om varför. Min bildström och icloud-tilldelning är påslagen både på datorn och iphone.

Men du har inga problem med utrymme, antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...