Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu har jag fått Safari att funka


Maria1

Rekommendera Poster

Nu har jag fått Safari att funka i wine... :galetglad: Jag har gjort 2 försök tidigare vilket inte har lyckats. Första gången jag försökte använde jag min gamla dator , Då hade jag Linux Mint Rebecca Mate. Nu kan jag surfa med Safari utan att få virus! :galetglad:När jag surfade med Safari i Windows 7 fick jag en massa virus . Safari i nyare versioner finns inte till Windows länge.

 

/Maria

post-79526-0-80417200-1498750229_thumb.png

post-79526-0-07423700-1498750279_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så funkade det inte så bra . :superirriterad: Det funkade bara innan jag hade startat om datorn... Jag är inte van att behöva starta om datorn när jag har installerat program ... Men nu var det ett program i wine...Det var därför det inte funkade som jag förväntade mej... :superirriterad:

I Linux behöver man inte starta om datorn ... men wine har ju vissa likheter med windows :superirriterad:

/Maria :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket enklare med playonlinux :)

Visserligen kör jag med Ubuntu 14,04 ännu så uppgifterna kan vara lite ålderstigna men Linux mint och Ubuntu är sprugna ur samma källa.

 

Här är guiden jag följde
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Mycket enklare med playonlinux :)

Visserligen kör jag med Ubuntu 14,04 ännu så uppgifterna kan vara lite ålderstigna men Linux mint och Ubuntu är sprugna ur samma källa.

 

Här är guiden jag följde

 

Det får jag kolla på nån annan dag. Nu är det för sent...

Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...