Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Något slags clipboardprogram som kan klistra in flera?


klash

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag provat ett gäng clipboardhanterarprogram, men inget av dem uppför sig som jag vill riktigt. Jag skulle vilja klippa ut 5 textsnuttar (vilket går i alla) och sedan klistra in de 5 i samma ordning. Kopiera text 1, kopiera text 2, kopiera text 3, klistra in text 1, klistra in text 2, klistra in text 3.

 

Men alla program jag provat klipper hela tiden bara in den senaste och har de andra sparade i menyer. Går det emot systemet på något sätt, eller finns det någon program som funkar som jag tänker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lösningen är enkel, men inte som du vill ha det, kan man anta. Öppna ett dokument, fäll ned menyn från menyraden, och klicka på de urklipp du vill klistra in i den ordning du önskar. Funkar i Flycut i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men grejen är den att det är i olika fält jag klistrar in, vilket blir en massa klickande fram och tillbaka mellan webbläsaren och clipboardet. Hade velat kunna tabba mig runt och klistra in utan andra menyer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev inte att det gällde olika fält till att börja med. I så fall hade jag inte svarat så som jag gjorde. Jag har ingen lösning på ditt upplevda problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vassego. Fast att tabba mellan fälten i ett webbformulär, fälla ned Flycutmenyn och klicka på rätt urklipp tycker jag funkar smidigt nog. I alla fall för mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...