Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
DanE

Vad göra med "Borttagna användare"?

Rekommendera Poster

DanE

Har ett problem. Jag har en mapp som heter Borttagna användare där det finns flera mappar med mitt namn, ett par av dom har inte så mycket innehåll, men en mapp är på 33 Gb. Orkar inte riktigt gå igenom hela den. Har kört Gemini II för att kolla duplicates, men är inget snille på detta. Kan jag bara dumpa mappen? Datorn börja vara lite seg pga att det är trångt på hårddisken.

Hoppas på tur! Trevlig helg!
DanE

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Alix

Har ett problem. Jag har en mapp som heter Borttagna användare där det finns flera mappar med mitt namn, ett par av dom har inte så mycket innehåll, men en mapp är på 33 Gb. Orkar inte riktigt gå igenom hela den. Har kört Gemini II för att kolla duplicates, men är inget snille på detta. Kan jag bara dumpa mappen? Datorn börja vara lite seg pga att det är trångt på hårddisken.

Hoppas på tur! Trevlig helg!

DanE

Det är omöjligt att ge ett gott råd. Vi vet ju inte heller vad mappen med de 33 GB innehåller. Om vi skulle säga att du kan ta bort gamla användarmappar så kanske du i efterhand kommer på att det ligger viktiga semesterbilder eller något annat viktigt där.
  • Rösta upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Telly82

Som Alix skriver så måste du gå igenom mappen själv och se vad den innehåller.

I vilket fall som helst så bör du (ska) ha backup på allt vad din disk innehåller innan du tar bort något.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...