Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Staffe

Safari 10.1 har slutat att fungera?

Rekommendera Poster

Hej o god förmiddag!

 

Jag har i dagarna 2017-05-12 uppdaterat operativsystemet på min MacBook Pro 13 till OS X El Capitan 10.11.6 och det jag nu konstaterar är att min favoritwebbläsare Safari inte vill starta när jag klickar på den. Vet någon vad som är felet och vad man skall göra för att åtgärda problemet? Inte heller kan jag öppna Finder när jag klickar på den?

 

Med vänlig hälsning Staffe

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej o god förmiddag!

 

Jag har i dagarna 2017-05-12 uppdaterat operativsystemet på min MacBook Pro 13 till OS X El Capitan 10.11.6 och det jag nu konstaterar är att min favoritwebbläsare Safari inte vill starta när jag klickar på den. Vet någon vad som är felet och vad man skall göra för att åtgärda problemet? Inte heller kan jag öppna Finder när jag klickar på den?

 

Med vänlig hälsning Staffe

 

Testa att göra en säker start, håll nere skifttangenten vid omstart, logga in, och starta sedan om normalt igen (nya start- och användarcachar byggs upp). Om det inte hjälper får du ominstallera Mac OS X.

  • Rösta upp 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...