Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tips på lämplig laserskrivare?


solvebring

Rekommendera Poster

solvebring

Hej!


Jag har en Mac Mini med macOS Sierra 10.12 och en HP LaserJet P1102w. Lång historia kort: jag köpte skrivaren medan jag fortfarande använde PC i hemmet men sedan jag bytte till Mac har den krånglat och krånglat på en massa olika sätt och nu sedan senaste flytten, sedan jag kopplat in och riggat allt igen, vill den inte identifieras som annat än scanner och jag är kort sagt trött på skiten. Den har aldrig fungerat som den ska med Mac så nu tänker jag fan byta. Inte minst för att jag vid det här laget läst varenda satans guide som finns för den där skrivaren, utan att någonsin helt få rätsida på alla bekymmer.



Så, tips på en bra och stabil, Mac-kompatibel laserskrivare som har både USB, Wifi och Airprint-funktion?



Jag vill inte ha multifunktion utan bara svartvit laser. Den får kosta mellan 1000–2000 SEK och ska kunna beställas inom Sverige. För övrigt gillar jag HP vad gäller skrivare men det är inget måste – bättre vetande på området kanske har någon helt annan rekommendation vad gäller kvalitet och kompatibilitet ...



Tack på förhand!


Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brother !!!

Välj en med WiFi och AirPrint om du vill ha bekvämlighet.

 

HP har halkat efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Brother är bra. Jag har en svartvit laser som är åtta år gammal och den fungerar finfint även i Sierra. Den fungerar också som kopiator och skanner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

solvebring
Okej, nå, jag får likvärdiga svar oavsett forum så det får nog bli en Brother i L23-serien.


Tack för alla svar! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

Har en L2520DW, fungerar klockrent.

Tar även pirat-toner utan problem.

Har skrivit ett par tusen sidor utan problem.

Kör alltid via WiFi och installationen är enkel.

 

Rekommenderas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...