Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bra och prisvärd VPN-tjänst


mpower

Rekommendera Poster

Hej allihop!

I dessa tider känns det som om det aldrig har varit mer aktuellt att investera i en VPN-tjänst. Men tydligen är det rena rama djungeln med denna typ av tjänster där ute, därför tänkte jag ställa frågan här om det finns någon eller några tjänster som rekommenderas mer än andra?

 

Själv har jag lyckats finna två som verkar ganska intressanta men frågan är vad alla andra tycker eller fördrar?

 

Tjänsterna jag har tittat på är:

 

Anonine

https://anonine.com/en/

 

PureVPN

https://www.purevpn.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saippuakauppias

Hej! Jag har använt F-Secures Freedome (17 €/år) i snart två år på alla mina enheter. Den tjänsten är synnerligen enkel och smidig att använda. Men jag har märkt att vissa öppna nät inte släpper in mig med tjänsten påslagen. Vad det beror på vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan en dryg vecka sedan testkör jag nu Bahnhofs VPN-tjänst - Integrity VPN. Testkör i en månad då det är gratis, får därefter betala 40 kr/mån. Upplever såhär långt att det funkar bra. Har stött på någon sida man inte kommer in på då IP-numret är bannat, men överlag har jag inget att klaga på.

 

Men, någon som rekommenderar annan VPN-tjänst som är bättre än denna? Eller är denna som vilken annan? Speciella för eller nackdelar med Bahnhofs tjänst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Sedan en dryg vecka sedan testkör jag nu Bahnhofs VPN-tjänst - Integrity VPN. Testkör i en månad då det är gratis, får därefter betala 40 kr/mån. Upplever såhär långt att det funkar bra. Har stött på någon sida man inte kommer in på då IP-numret är bannat, men överlag har jag inget att klaga på.

 

Men, någon som rekommenderar annan VPN-tjänst som är bättre än denna? Eller är denna som vilken annan? Speciella för eller nackdelar med Bahnhofs tjänst?

 

Har använt Bahnhofs VPN i flera år och är nöjd. Har även testat andra och de har inte varit varken bättre eller sämre. Har dock aldrig varit med om att IP adressen varit bannad, inte med någon leverantör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har använt Bahnhofs VPN i flera år och är nöjd. Har även testat andra och de har inte varit varken bättre eller sämre. Har dock aldrig varit med om att IP adressen varit bannad, inte med någon leverantör.

 

 

Positivt att höra. Då håller jag mig kvar till deras tjänst ett tag till. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...