Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Inloggningssätt i Nordeas Mobilbanksapp måste väljas om hela tiden


Christer Karp
 Share

Recommended Posts

Christer Karp

Hej!

Jag har en iPhone SE med Nordeas bankapp, som heter Mobilbanken, där jag i tid och otid måste skapa en ny användare och välja vilket inloggningssätt jag vill använda. Den kommer inte ihåg från gång till gång att jag bestämt att jag vill logga in med t ex Touch ID. När jag gör om hela proceduren med att välja inloggningssätt och sparat det som en användare dröjer det bara en till ett par inloggningar, så får jag börja om igen.

 

Jag har tagit bort appen tidigare och installerat om den utan någon skillnad.

 

Jag har den senaste iOS uppdateringen iOS 10.2 och den senaste Mobilbankenuppdateringen, version 2.7.2 SE 567.

 

Jag säkerhetskopierar all data till iCloud.

 

Jag har ytterligare tre iPhones, en 5S och två 6S och det har aldrig hänt på dessa tre telefoner någon gång.

 

Är det någon som har någon idé om vad som kan vara problemet?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share



×
×
  • Create New...