Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur kan jag se när en jpg bild är tagen ?


Minkowski

Rekommendera Poster

"...

det här är kriminellt !"

 

 

Kriminellt? Av Apple?

Jag tycker du ska vårda ditt språk. Utsagor som denna hör inte hemma på ett forum där vi hjälper varandra utnyttja våra elektroniska utrustningar och program på effektiva sätt.

Apple tillhandahåller utan extra kostnad ett program Bilder som samverkar med operativsystem och andra program utifrån en idé som Apple har. Lösningen passar för många men inte alla. Det finns manualer, beskrivningar och användares tips hur man kan utnyttja det.

Om du av ovilja eller oförmåga inte kan tillgodogöra dig det så får du ta konsekvensen. Sök ett bättre program! Eller övertyga Apple att bygga om programmen så de passar dig bättre. Representerar du en stor kundgrupp går det snabbt, i annat fall lär det dröja.

Eftersom du tycker att Bilder är ett primitivt program med för få möjligheter så är valet ett mer komplext program. Det kommer inte vara ett självinstruerande program, du behöver lära dig programmets arbetsgång. Lycka till. Kanske är Linuxvärlden med olika distributioner och en uppsjö av entusiastdrivna projekt något för dig? Du har också fått tips om Flickr och Googles olika möjligheter eftersom du vill betala så lite som möjligt.

 

Sven

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Nu har det gått över hundra inlägg i tråden men inget tack eller ens tecken på uppskattning till alla dessa som verkligen har ansträngt sig för att svara. Det är riktigt dåligt. Alla som är här gör det gratis på sin egen fritid. Vi delar det vi upptäckt för att vi vill hjälpa och vara vänliga och skapa ett trivsamt forum. Det är ingen mänsklig rättighet att ställa en fråga här och få den besvarad. Då ska man teckna Apple Care och ringa dit om man har sådana ideer. Allmänt hyfs och god ton är att tacka andra för hjälp och även försök till hjälp som kanske inte fungerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom att det finns en lösning på frågan och eftersom att det är tråkig ton i tråden så låser jag den. // sevensleeper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...