Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Allt om antivirus för Mac: Vilket är bästa valet (och behövs det ens?)


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

 

Good för yu. Men med det argumentet måste man titta på 50 serier. För alla är ju "bra".....

Haha! Nej, jag menar att i serier bygger de story och karaktärer långsammare än i film, så man måste ha tålamod innan man ger upp. Det säger jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Haha! Nej, jag menar att i serier bygger de story och karaktärer långsammare än i film, så man måste ha tålamod innan man ger upp. Det säger jag.

 

Men jag har ingen lust att titta på en massa serier. INte interesserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Tar det längre tid än 7 avsnitt att komma in i en serie anser jag att det inte är värt att slösa sin tid på det.

En serie som har ett bra manus och solida karaktärer märks av direkt.

Det håller jag inte alls med om, som jag skrev ovan, i serier finns utrymme att bygga karaktärer och story. Säg att en långfilm är 1 timma och 40 min. Många serier har avsnitt som är 1 timma, dvs på 2 avsnitt har man täckt en film och då har man råd (och möjlighet) att bygga långsamt och man behöver inte avslöja allt direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men jag har ingen lust att titta på en massa serier. INte interesserad.

Det är ju däremot en helt annan sak. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju däremot en helt annan sak. ;)

 

Det skrev jag innan också.... det ska mycket till innan jag fastnar för en serie. Just nu är det en serie jag följer!!! :tappahakan: Mars i National Geographic. En sorts SciFi-dokumentär om den första bosättningen på Mars. Dels med inklipp av var vi är och tänker 2016 samt en låtsasresa med tillhörande framtidsscenario. Den gillar jag!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mars i National Geographic.

Det ska jag kolla in! Tackar för tipset. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det håller jag inte alls med om, som jag skrev ovan, i serier finns utrymme att bygga karaktärer och story. Säg att en långfilm är 1 timma och 40 min. Många serier har avsnitt som är 1 timma, dvs på 2 avsnitt har man täckt en film och då har man råd (och möjlighet) att bygga långsamt och man behöver inte avslöja allt direkt.

 

 

Som sagt min fritid är för dyrbar att slösa bort flera timmar bara för att en serie inte klarar av att fånga sina tittare.

Finns många serier som klarar av det och dom som inte gör det slösar jag ingen tid på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Som sagt min fritid är för dyrbar att slösa bort flera timmar bara för att en serie inte klarar av att fånga sina tittare.

Finns många serier som klarar av det och dom som inte gör det slösar jag ingen tid på.

Smaken är som baken helt enkelt, jag har börjat uppskatta när allt inte slängs i ansiktet direkt utan att det tar tid och man får "aha".

 

Vad gillar du för serier? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smaken är som baken helt enkelt, jag har börjat uppskatta när allt inte slängs i ansiktet direkt utan att det tar tid och man får "aha".

 

Vad gillar du för serier? :)

 

 

 

Allt om antivirus för Mac: Vilket är bästa valet (och behövs det ens?)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

 

Allt om antivirus för Mac: Vilket är bästa valet (och behövs det ens?)

 

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt om antivirus för Mac: Vilket är bästa valet (och behövs det ens?)

Bara ibland om man inte vet var man surfar på. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...