Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Allt om antivirus för Mac: Vilket är bästa valet (och behövs det ens?)


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Fail. HBO kräver flash. <_<

post-76941-0-80372800-1481820649_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Någon spec länk där? eller den du hade i adressraden?

 

attachicon.gifhbo.jpg

Inget gick att kika på. Man kan kolla runt bland utbudet, men när man ska starta något så kommer meddelandet om att Flash saknas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HBO verkar ha rätt dassigt datorstöd...

 

attachicon.gifdump.png

Ja, segt. Jag har ingen tv så jag kör bara HBO, Netflix och Viaplay på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, segt. Jag har ingen tv så jag kör bara HBO, Netflix och Viaplay på datorn.

 

Det var väl inte så BARA!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, segt. Jag har ingen tv så jag kör bara HBO, Netflix och Viaplay på datorn.

Jag har Netflix och TV4 Play Premium. De kompletterar varandra för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det var väl inte så BARA!?

Haha! Kanske inte, men jag har ingen tv med boxer och 50 kanaler, det är det jag menar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Netflix och TV4 Play Premium. De kompletterar varandra för min del.

Absolut, men vissa serier på HBO är för bra för att missa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har de också kommissarie Morse? :totaltgalen:

Haha! Antagligen... Inte. :D;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så bra är inte HBO så jag installerar Flash.

Då fulladdar jag hellre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör också bara Malwarebytes med ojämna mellanrum, känns lite som att man ändå är hyffsat bra på att hålla sig borta från skumma hemsidor och länkar liksom...

 

- Flash försvann sen länge tillbaka nu. Sidor som fortfarande kräver det slutar jag besöka...

 

- Netflix fungerar ju utan problem i Chrome så..

- BBC kör jag live på Filmon - med adblock på fungerar sidan utomordentligt...

 

Inte mycket annat jag kollar på... Hade HBO ett tag för att testa det men för tråkigt utbud, så kolla bara på GoT typ och sen tog ju den säsongen slut så då sa jag upp det igen... :P

 

Önskar dock att film utbudet på iTunes var lite bättre än vad det är... Hade hellre köpt filmer som inte finns i Sverige än att behöva leta reda på en "fulversion" och se den...

 

- Inte för att jag gör det. Uff tvi! Sånna hemskheter. (FRA snälla sluta läsa vad jag skriver, bad om ursäkt för den gången efter vårt förra "möte" ju!)

 

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget gick att kika på. Man kan kolla runt bland utbudet, men när man ska starta något så kommer meddelandet om att Flash saknas.

 

Jag kör chrome dom gånger jag behöver flash och resten av tiden blir det i Safari. :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Kanske inte, men jag har ingen tv med boxer och 50 kanaler, det är det jag menar. :)

 

Jag har Boxer och 36 (?) kanaler men inga sånna däringa seriekanaler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte mycket annat jag kollar på... Hade HBO ett tag för att testa det men för tråkigt utbud, så kolla bara på GoT typ och sen tog ju den säsongen slut så då sa jag upp det igen... :P

Har du sett Westworld, Quarry, Billions, Vikings? Allt på HBO. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag körde iof Safari igår (av någon anledning). Ska avinstallera Flash och testa att köra HBO i Chrome. Jag använder alltid Chrome så jag vet inte varför det blev Safari igår. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har Boxer och 36 (?) kanaler men inga sånna däringa seriekanaler.

Du kanske borde prova? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske borde prova? :)

 

Har provat Netflix och Viaplay. Gamla filmer och trökiga serier. INte för att Boxer är så mycket bättre men de har i alla fall Discovery och National Geographic som jag nog kollar mest på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har provat Netflix och Viaplay. Gamla filmer och trökiga serier.

Oj, prova nedan och säg sedan om det var trökigt! :D Viaplay har jag endas för att se fotboll ska tilläggas.

 

The Fall
House of cards
Sense8
Narcos
Breaking Bad
Better call Saul
Bloodline (helt okej, inte asbra)
Stranger things
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Oj, prova nedan och säg sedan om det var trökigt! :D Viaplay har jag endas för att se fotboll ska tilläggas.

 

The Fall
House of cards
Sense8
Narcos
Breaking Bad
Better call Saul
Bloodline (helt okej, inte asbra)
Stranger things

 

 

Kollat någon snutt på ett par. Ointresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kollat någon snutt på ett par. Ointresserad.

Jag accepterar din åstik, MEN (haha, jag slänger ut en sistakommenter): serier har i regel mycket längre startsträcka att komma in i än en film. Exempel: Jag tittade på avsnitt 1 av Game of Thrones 3 gånger innan jag orkade kolla avsnitt 2 och 3, det tog säkert till avsnitt 7 innan jag tyckte det var något att ha - nu älskar jag serien! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag accepterar din åstik, MEN (haha, jag slänger ut en sistakommenter): serier har i regel mycket längre startsträcka att komma in i än en film. Exempel: Jag tittade på avsnitt 1 av Game of Thrones 3 gånger innan jag orkade kolla avsnitt 2 och 3, det tog säkert till avsnitt 7 innan jag tyckte det var något att ha - nu älskar jag serien! :)

 

Good för yu. Men med det argumentet måste man titta på 50 serier. För alla är ju "bra".....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag accepterar din åstik, MEN (haha, jag slänger ut en sistakommenter): serier har i regel mycket längre startsträcka att komma in i än en film. Exempel: Jag tittade på avsnitt 1 av Game of Thrones 3 gånger innan jag orkade kolla avsnitt 2 och 3, det tog säkert till avsnitt 7 innan jag tyckte det var något att ha - nu älskar jag serien! :)

 

 

Tar det längre tid än 7 avsnitt att komma in i en serie anser jag att det inte är värt att slösa sin tid på det.

En serie som har ett bra manus och solida karaktärer märks av direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...