Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya MacBook Pro - batteritiden USEL


Micke1973

Rekommendera Poster

macOS Sierra är fortfarande dynga. Problemet kan och lär nog fortfarande vara mjukvarurelaterat.

Beta 5 av version 10.12.2 släpptes igår vilket bör vara den sista innan skarp version av 10.12.2 kommer. Gissningvis nästa vecka.

Kanske läge och ringa Apple på 020-100 529 och höra om de tror det är hårdvarufel eller om man ska hålla ut en vecka till för att se om 10.12.2 löser problemen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macOS Sierra är fortfarande dynga. Problemet kan och lär nog fortfarande vara mjukvarurelaterat.

Beta 5 av version 10.12.2 släpptes igår vilket bör vara den sista innan skarp version av 10.12.2 kommer. Gissningvis nästa vecka.

Kanske läge och ringa Apple på 020-100 529 och höra om de tror det är hårdvarufel eller om man ska hålla ut en vecka till för att se om 10.12.2 löser problemen.

 

Alltid bra att felrapportera så fort som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macOS Sierra är fortfarande dynga. ...

Dessvärre har du rätt, i alla fall i känslomässig mening. Men nya Bilder är bra! Jag tror också att Sierra är "boven" i dramat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Felanmälde idag och fick mycket bra bemötande. Hon förklarade att i och med att modellen var ny hade de ingen bra statistik så hon fick diagnosfilen och skulle VB:a den internt. Berättade också att hon haft fler med exakt samma problem.

 

Uppladdad dator nu efter dagens arbete. 100% beräknas nu ge 2h och 15min drift....

 

Återkommer med vad Apple föreslår att jag ska göra.

 

 

...men Touchbaren är trevlig iaf....

post-80079-0-96990100-1481056254_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...