Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gemini 2 frågor


big peter

Rekommendera Poster

Har köpt Gemini 2 för att ta bort duplikat filer hittar inte papperskorgen där de samlas innan flytten till den "riktiga" papperskorgen 1000 Tack som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ALDRIG använda ett program som tror sig veta bättre än jag var jag har för dubbletter. Finns stor risk att det ställer till mer oreda än nytta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet det men måste ta bort många gb med foton

 

Ja då gör du det manuellt.

Dessutom om det handlar om programmet Bilder så ska inget annat program ta bort bilder för då blir det fel med databasen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag använder inte Bilder utan som jag skrev handlar det om Gemini 2 vilket fått bra betyg i Macworld!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag använder inte Bilder utan som jag skrev handlar det om Gemini 2 vilket fått bra betyg i Macworld!

 

Nej du förstår inte vad jag menar.

Om du använder programmet Bilder för att hantera din bilder så ska man INTE låta ett annat program som Gemini 2 radera själva bilderna.

Utan det ska man göra i själva programmet Bilder.

 

Skiter fullständigt om det fått bra betyg eller inte.

Det kan ställa till bekymmer om det raderar filer som är viktiga för systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

 

Nej du förstår inte vad jag menar.

Om du använder programmet Bilder för att hantera din bilder så ska man INTE låta ett annat program som Gemini 2 radera själva bilderna.

Utan det ska man göra i själva programmet Bilder.

 

Skiter fullständigt om det fått bra betyg eller inte.

Det kan ställa till bekymmer om det raderar filer som är viktiga för systemet.

 

 

Gemini 2 - !?!??! - är inte det ett 'fruar'-program som bara förstör för oss. Det jag förstått om det är att det mer eller mindre ockuperar hela din mac!!

 

/g

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Gemini 2 - !?!??! - är inte det ett 'fruar'-program som bara förstör för oss. Det jag förstått om det är att det mer eller mindre ockuperar hela din mac!!

 

/g

 

 

Du citerar fel person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...