Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MS Word


Helgeelg6804

Rekommendera Poster

Hej

Jag har problem med min ipad ochnärmare bestämt Officeprogrammet Word. När jag öppnar appen så står det word länge och sedan blir skärmen svart. Dubbelklickar jagpå hemknappen så att man kan bläddra bland öppna appar så finns word där ochman kan se dokumentet inklusive det som är skrivet i dokumentet. Men det går inte att skriva i det eller något när man försöker öppna filen därifrån. Utan det som händer är bara att filen kommer upp i helskärmsläge och efter ca 5 sekunder blir skärmen svart igen.

Är det någon annan som har råkat ut för detta och fått rätsida på det igen?

Med vänlig hälsning,

Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten uppdatering. Det gäller inte bara word. Även Excel vägrar att öppna upp sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite orolig för att de dokument som finns på paddan försvinner då. Eller ligger sådantt kvar om man ominstallerar office?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite orolig för att de dokument som finns på paddan försvinner då. Eller ligger sådantt kvar om man ominstallerar office?

Det ska de väl göra, men ta backup på dem. Skicka upp dem i något moln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det skulle jag gärna göra. Problemet är ju att jag inte kommer åt filerna. Jag kommer inte in i själva wordappen. Det blir svart så fort jag försöker starta appen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det skulle jag gärna göra. Problemet är ju att jag inte kommer åt filerna. Jag kommer inte in i själva wordappen. Det blir svart så fort jag försöker starta appen.

Aha, tyvärr, då vet jag inte hur man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä tyvärr inte jag heller. Men jag får ringa till microsft support o höra hur det ligger till. Tack i alla fall för din hjälp.

Ha det så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...