Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Topp 3 appar till Apple Watch


Sportster

Rekommendera Poster

Jag funderar på att införskaffa en Apple Watch till mig själv i julklapp och är lite nyfiken på vilka appar ni skulle rekommendera om ni bara fick välja tre? Jag vill gärna ha förslag på sportappar då det är mitt huvudintresse. Sedan skulle det vara intressant att veta vad Ni själva skulle välja för 3 appar att stoppa in - och inga fler.

 

Mina förhandsval blir en nyhetsapp, en app viaplay (vet ej om den fungerar i en Apple Watch) samt en app för målservice, exempelvis Flashscore som jag kör idag.

 

Hit med med era appförslag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Här var det skralt med tips? Vad kan vara bra att ha i sin smarta klocka? Någon måste väl ändå ha en tanke?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äger ingen smart klocka så kan inte tipsa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har läst på lite och tydligen är Apple i färd med att hotta upp Apple Watch lite. Har även läst att inte alla appar fungerar att kombinera mellan telefonen och smartklockan? Stämmer det? Essentielt är Flashscore, Facebook, och Messenger typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Jag har en som heter typ Weeks, för att den har en komplikation som låter mig se veckonummer på startskärmen.

 

Experimenterar lite med Workflow också, för att försöka hitta någon smidig användning där.

 

Ica-bankens app låter mig se saldo, men jag behöver uppdatera klockans åtkomst till funktionen oftare än jag använder funktionen i sig.

 

Har inte hittat någon annanapp som jag inte vill vara utan. Däremot är det flera av klockans funktioner jag använder:

 

Volymkontroll till när jag lyssnar på musik i lurar eller i bluetooth. Som fjärr till Apple TV när det krisar. Siri på handleden. Stänga av alla ljud på telefonen. Logga träning. Hitta telefonen när den är borta (får telefonen att spela ljud). Logga in automatiskt på datorn när jag har hämtat kaffe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...