Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Back in action (sju år senare)


Wedlund

Rekommendera Poster

Innan jag postar mitt första ordentliga inlägg med denna användare måste jag ju så klart säga hej!

 

Jag hängde väldigt mycket här 2008 när mina föräldrar skämt bort mig med en iMac och fick massor av hjälp från er användare att komma igång. Minns bland annat att min dator kändes något "elektrisk" och att någon av er bad mig vända upp och ner på elkontakten vilket fungerade. Jag var ung och dum som 17-åring så jag sålde min iMac för att byta till den bärbara varianten men pengarna hamnade på körkortslektioner och en billig... ja det gör ont att säga... PC. Nu har jag dock varit fri i många år.

 

Ser fram emot att få utbyta kunskap med er. Jag producerar mycket musik så har ni problem med eller frågetecken om Logic Pro X har ni rätt man att fråga här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla välkomsthälsningar! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns skönt att komma in här efter många år i förskingringen!

Hade Mac Plus, Mac II fx och Quadra 840 AV innan jag hamnade i PC-träsket på grund av jobb.

Köpte min senaste Mac för 3,5 år sen Mac Book Pro som började kännas trött i våras och då stoppade jag in en SSD, Samsung 850 EVO 1 TB och nu känns det fint igen ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen igen. Kom ihåg att det inte finns dumma frågor bara dumma svar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen igen. Kom ihåg att det inte finns dumma frågor bara dumma svar. ;)

Eller så har man det som slogan: MacWorld forum - platsen där du ställer dumma frågor och får kloka svar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så har man det som slogan: MacWorld forum - platsen där du ställer dumma frågor och får kloka svar. ;)

 

MacWorld Forum - for dummies............ :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

MacWorld Forum - for dummies............ :totaltgalen:

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...