Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Beg. Macbook Pro som går att uppgradera?


mpower

Rekommendera Poster

nej,inte märkvärt iaf,kör dock inget krävande direkt,surfar runt,kollar youtube,streamar film typ...sålde den för 4000 då den åkte i golvet o skärmen rök :-),machuset ville ha 6000 för en ny skärm,så det var inget alternativ :-)

Okej. :)

 

Aj då. Hade du inte drulle på hemförsäkringen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. :)

 

Aj då. Hade du inte drulle på hemförsäkringen?

 

nix,hade ju inte det! nu har jag dock försäkrat min nya mot allt o lite till,så nu kan jag tom slå sönder den själv o få ut en ny! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

nix,hade ju inte det! nu har jag dock försäkrat min nya mot allt o lite till,så nu kan jag tom slå sönder den själv o få ut en ny! :-)

Haha! Skönt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Skönt. :)

ja,nästan så man blir sugen o slänga ut den genom fönstret i asfalten o säga att jag "tappade den" haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja,nästan så man blir sugen o slänga ut den genom fönstret i asfalten o säga att jag "tappade den" haha

Vänta, om det blir något fel på den som du stör dig på - pixelfel på skärmen eller något. Då kan du "råka" spilla valfri vätska i den och få en ny skärm för självriskkostnaden. :whistling:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänta, om det blir något fel på den som du stör dig på - pixelfel på skärmen eller något. Då kan du "råka" spilla valfri vätska i den och få en ny skärm för självriskkostnaden. :whistling:;)

Kallas för försäkringsbedrägeri!

 

Mindre av detta "dumheteri" och vi skulle haft lägre premier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallas för försäkringsbedrägeri!

 

Mindre av detta "dumheteri" och vi skulle haft lägre premier.

Haha! Eller ett skämt som hakar på hans "dumeter" om att slänga datorn genom fönstret. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallas för försäkringsbedrägeri!

 

Mindre av detta "dumheteri" och vi skulle haft lägre premier.

 

ja,det var givetvis ett skämt,självklart skulle jag inte sabba den medvetet :),men är olyckan framme så är det skönt o ha en sån drullefösäkring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...