Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

xeric

Rekommendera Poster

Rullar klockrent. Men så har jag Safari. En RIKTIG webbläsare. :totaltgalen:

Nu funkar det i Chrome igen. Skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumet funkar inte alls i Chrome, när jag bytte till Firefox så rullade det igen. :huh:

Så bra då. :yeahbaby: Bäst du håller dig till FF då, så du vet att allt fungerar och (för)blir stabilt. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så bra då. :yeahbaby: Bäst du håller dig till FF då, så du vet att allt fungerar och (för)blir stabilt. :ThumbsUp:

 

 

Har du någon vetenskapligt test att verifiera ditt påstående att FF skulle vara mer stabilt eller är det bara ett påstående?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon vetenskapligt test att verifiera ditt påstående att FF skulle vara mer stabilt eller är det bara ett påstående?

Ja, det hade jag nog haft om jag skrev så utan att anv en blinksmiley. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det hade jag nog haft om jag skrev så utan att anv en blinksmiley. :)

 

 

Den betyder inte att du skojade utan jag tolkar den som att du är nöjde med att den är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den betyder inte att du skojade utan jag tolkar den som att du är nöjde med att den är bäst.

Ja, om det hade handlat om mig så. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så bra då. :yeahbaby: Bäst du håller dig till FF då, så du vet att allt fungerar och (för)blir stabilt. :ThumbsUp:

 

Det handlar seriöst om att forumet är svajigt, inte vad man har för webbläsare.

Det jag tycker är fishy är att sidan inte svarade i Chrome så bytte jag till Firefox, då rullade forumet och då testade jag Chrome direkt igen, fortfarande inget svar, åter till Firefox - fick svar. Ni fattar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag tycker är fishy är att sidan inte svarade i Chrome så bytte jag till Firefox, då rullade forumet och då testade jag Chrome direkt igen, fortfarande inget svar, åter till Firefox - fick svar. Ni fattar. :D

Chrome har viss teknik att läsa in webbsidor i förväg, det kan kanske bero på det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chrome har viss teknik att läsa in webbsidor i förväg, det kan kanske bero på det.

Det där vet du bättre än jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappt... :fane:

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Segt som sirap, har forumet som startsida i Safari, får välja något annat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går snabbt utom när jag ska posta ett inlägg. Det tar väl 3-5 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2017-12-17 på 20:43, Alix säger:
2017-12-17 på 20:33, sevensleeper säger:

Det jag tycker är fishy är att sidan inte svarade i Chrome så bytte jag till Firefox, då rullade forumet och då testade jag Chrome direkt igen, fortfarande inget svar, åter till Firefox - fick svar. Ni fattar. :D

Chrome har viss teknik att läsa in webbsidor i förväg, det kan kanske bero på det.

Det har väl de flesta webbläsare idag. Även Safari. Problemet tror jag är ett dåligt inställt forum. De har till och med varit inne och pillrat i koden. Om man inte vet vad man gör... Macworld till exempel funkar med blixtens hastighet, men inte forumet.
Belastningskänslig tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är forumet segt. Det tar flera sekunder att få upp en tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, nu kan taggen ”fossiliserad tuggkåda” läggas till tråden. Om även jag tycker att det är slött så är det slött. :P 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är forumet uppgraderat till senaste versionen, 4.3.6 och vad jag kan se går det snabbare igen. 

Hör av er om det fortfarande går lika segt!
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...