raubtier76 Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Är det nån mer än jag som upplever att batteritiden är sämre på 7:an än 6:an? Tycker batteriet slukar betydligt mer procent än med min 6:a Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKnasen Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Har fått in ett par 7:or i verkstan och förutom tappade telefoner med spräckta skärmar så har jag fått in 3st som slukar batteri något fruktansvärt och blir näst intill stekheta efter några minuters telefonsamtal och värmevarning dyker upp på skärmen. Upplever du din varm under samtal? Annars är Appar som använder sig av platsinformation "Alltid" istället för "Vid användning" vanliga batterislukare. Edit: Telefonerna byttes ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
raubtier76 Posted October 16, 2016 Author Share Posted October 16, 2016 Nja att den blir stekhet har jag inte märkt direkt,kör med samma inställningar som på min 6:a så borde inte göra nån skillnad Link to comment Share on other sites More sharing options...
raubtier76 Posted December 6, 2016 Author Share Posted December 6, 2016 nu har jag haft min 7:a sen den släpptes o tycker batteritiden blir sämre o sämre,jag kan ha den fulladdad i fickan när jag drar till jobbet vid 6-tiden,kollar mailen,fb mm några ggr under dagen,vid hemgång runt 16 är batteriet nere på runt 50%,vilket jag tycker är kasst,min 6:a hade runt 80-90% kvar vid samma jämnförelse,har även avaktiverat allt som drar extra batteri,platstjänster,bakgrundsuppdateringar mm...borde man lämna in den tro? eller anses detta vara normalt? isf har ju 7:an betydligt sämre batteritid än 6:an Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKnasen Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Ring Apple på 020-100 529 så får de avgöra om den ska lämnas in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raubtier76 Posted December 6, 2016 Author Share Posted December 6, 2016 Ring Apple på 020-100 529 så får de avgöra om den ska lämnas in. japp,ska nog göra det,tack för tipset knasen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.